mijn harde schijf loopt over!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Narcis

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Hallo, sinds een paar dagen krijg ik de melding dat m'n harde schijf vol is en of ik de boel wil opruimen en programma's wil verwijderen. Nu staat er oorspronkelijk niet veel op m'n pc en is er dus iets vreemds gaande.
Ik gebruik Limewire al langer zonder problemen. Ik heb afgelopen week even Edonkey geinstalleerd en aan Norton toestemming gegeven dat te doen. Dezelfde dag heb ik het programma weer verwijderd. Sedertdien start limewire zichzelf automatisch op, ook als ik het afsluit dan is het er na enkele minuten weer ondanks de juist ingestelde opties. Nu heb ik Limewire ook verwijderd maar blijf ik bovenstaande schijfmelding krijgen ( en natuurlijk is het ding zo traag als stroop).
Wat kan ik nu het beste doen om een en ander duidelijk te krijgen en zeker ook normaal?
Alvast bedankt!!
Groet,

René

ik heb ook limewire en edonkey op de pc,nergens last van ,dus ik denk dat jij onder de spyware zit

Bertus, ik denk niet dat spyware het probleem is omdat het pas zeer recent een probleem is! Kan het niet een of ander virus zijn dat met Edonkey is meegekomen?
René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan