Mijn HDD wordt te warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker59

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Beste mensen,

ik heb een WD 250gb S-ATA schijf in mijn case hangen.
Mijn HDD wordt erg warm, 70 graden, dit is wat Everest Home Edition aangeeft, ik heb er al een HDD-koeler van Zalman opgezet maar dit helpt blijkbaar dus ook niet.
En ben momenteel niet eens aan het gamen, alleen maar beetje internetten en dvdtjes burnen....dit kan toch niet?

Het enige logische lijkt mij dus dat het in mijn case gewoon te warm is en dat de warmte niet weg kan ofzo.

Iemand nog suggesties.???

Groetjes Gino

De airfow verbeteren.

airflow.gif

Heb je al een schijfcontrole en gedefragmenteerd, al zal het niet veel helpen, ik vind dat wel hoog voor een schijf.

De airfow verbeteren.

airflow.gif

Ook dit helpt niet ik heb zelfs heel mijn pc los op mijn bureau liggen..........

Ik gebruik niet eens een systeemkast nu, dus hij heeft alle ruimte en de warme lucht zou kunnen ontsnappen als die er zou zijn....maar helaas zelfs als mijn HDD op mijn bureau ligt is die zelfs 64 graden en dat weer zonder spannende dingen te doen.....

Ben best radeloos nu........

Misschien heb je er nog garantie, en ik zou maar een backup van je schijf maken.

70 graden is wel erg hoog, met die temperatuur zal je harde schijf het niet lang uithouden.
Hoe voelt de HD aan in de hand? Brand je je vingers ook, want er kan ook best iets mis zijn met de sensor.

70 graden is wel erg hoog, met die temperatuur zal je harde schijf het niet lang uithouden.
Hoe voelt de HD aan in de hand? Brand je je vingers ook, want er kan ook best iets mis zijn met de sensor.

De HDD is echt warm in mijn handen...........het ligt niet aan de sensoren, daar ben ik van overtuigd.

Groetjes Gino

ps ik neem even contact op met de pcboer ......

Misschien heb je er nog garantie, en ik zou maar een backup van je schijf maken.

Het is wel langer dan een jaar maar anders neem ik wel contact op met de fabrikant.......

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Gino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan