Mijn HP Compaq nx9005 laptop wordt steeds meer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo medehelpers,

Ik ben in het bezit van een HP Compaq nx9005 laptop. Echter wordt mijn laptop steeds trager. Ik heb al het 1 en ander geprobeerd. Ik heb bios instellingen teruggezet en ook een image teruggezet waar hij vroeger wel snel mee werkte. In WindowsXP gaat alles ontzettend traag en hoor ik ook af en toe de harde schijf geluid maken.

Is er iets met de harde schijf aan de hand of misschien met het intern geheugen? Of misschien wat anders? Hoe kom ik hier achter?

Met vriendelijke groet,

grid

:)

je kan eventueel de interne geheugen uitbreiden. En zoals je al zei de hardeschijf hoor je afentoe tikken ofzo zou ik er gelijk een nieuwe hdd inzetten gelijk weer sneller

Hallo,

Dat kan maar dat de computer eerst wel snel met dit interne geheugen was wil dus zeggen dat het geheugen niet anders is. De hardeschijf is geformatteerd. Hoe kan zo'n laptop dan toch traag worden als de hardware niet is vervangen?

Met vriendelijke groet,

grid

zou je mischien de spec. kunnen geven zoals de hoeveelheid van je geheugen??

Ik weet niet hoe oud je laptop is maar je kan kijken of een ander OS je computer sneller maakt.

Heb namelijk zelf een Acer notebook van 5 jaar oud met windows 7 dit omdat hij windows xp niet meer trekte door zijn leeftijd.

en wat je harde schijf betreft moet ik ook de leeftijd ervan weten. meestal gaat zo'n ding ong 4,5 jaar mee voordat je echt moet gaan overwegen om een nieuwe te kopen. heb je hiervan mischien ook de merknaam van??

Hallo,

Ik heb gebeld met de leverancier en deze zegt de laptop al redelijk oud is. Ik ga hem maar afschrijven of nog eens een andere hdd proberen :)

Met vriendelijke groet,

grid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan