Mijn kast

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja...

de meeste huizen zitten ook beter in de hypotheek dan in de verf :D

Tja....dit zou mijn kleine van 4 ook nog kunnen. In mijn ogen geen casemod.

In mijn ogen geen casemod.

ja, jij hebt ervaren ogen... voor mij is dit de eerste keer.... en daarbij, misschien breng ik nog wat veranderingen aan...

Wat zou ik (en alle andere programmeurs) vinden van het programma Hello World... ;)

Ik zeg niet dat ik ervaren ogen heb maar hoe kan jij dit een casemod noemen? Alleen omdat jij kaftpapier op je pc plakt? Dan zou elke sticker die op een pc zit ook een casemod zijn.

Maar het is jouw "casemod" en mogen er nog vele volgen.

Alleen omdat jij kaftpapier op je pc plakt? Dan zou elke sticker die op een pc zit ook een casemod zijn.

dat ligt eraan, een stickertje alleen noem ik nog geen casemod (dan zou ik er al een gemaakt hebben), maar de hele voorkant eraf en daar kaftpapier overheen noem ik al een beetje het kleine begin. (aangezien ik ook nog wat stekkertjes ga verplaatsen)

en hoe ik zei... Hoe kun je Hello World nu een programma noemen :P, en het is een van de bekendste!

maar je hebt gelijk dat het eigenlijk niets voorstelt in vergelijking met een échte casemod:o.

maar laten we hier maar geen grote discussie over houden;) jij vindt het geen casemod, en ik vind het het begin.

Maar het is jouw "casemod" en mogen er nog vele volgen.

Dan wel échte

[edit]ik heb het ook mijn kast genoemd[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan