JB'tje
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
hallo weer, 
jammer dat ik hier zovaak terug kom, maar het is best leuk....
ik heb hierbij mijn sitje gedaan, zodat je de scripts kunt lezen en kijken hoe alles er in mijn kleine scriptje aan toe gaat...
als iemand een fout ziet, of iets dat ik beter kan doen, Please vertel het me gelijk.
hoe werkt mijn script:
1) je registreerd je
2) je logt in, en krijgt een beetje info mee.
3) de info word gelezen en $hyper (een getal) is 2. dat betekend dat je de persoon met userid 2 een soldaat geeft.
4) je klikt op de button onderaan, en $hyper is 1 meer dus 3, je geeft persoon met userid 3 een soldaat.
nu moeten er 2 heeeel belangerijke dingen gebeuren:
1- je krijgt momenteel ELKE keer dat je op revresh drukt een clickcredit!!!!
2- Je geeft iedereen, ook als die geen crediet heeft, een soldaat.
oplossing:
1- door te kijken of of de bron van de site die in het <iframe> staat een "error" geeft, zo ja, dan krijg je geen soldaat anders wel.
2- door te kijken of: klichsgiven - klickscredit een positief getal is, zo ja dan geef je hem een soldaat, anders: $hyper = $hyper + 1
(dit moet dus een loopje worden!!!!)
als iemand me hier mee zou willen helpen, met het script...
alvast bedankt,
JB'tje

jammer dat ik hier zovaak terug kom, maar het is best leuk....
ik heb hierbij mijn sitje gedaan, zodat je de scripts kunt lezen en kijken hoe alles er in mijn kleine scriptje aan toe gaat...
als iemand een fout ziet, of iets dat ik beter kan doen, Please vertel het me gelijk.
hoe werkt mijn script:
1) je registreerd je
2) je logt in, en krijgt een beetje info mee.
3) de info word gelezen en $hyper (een getal) is 2. dat betekend dat je de persoon met userid 2 een soldaat geeft.
4) je klikt op de button onderaan, en $hyper is 1 meer dus 3, je geeft persoon met userid 3 een soldaat.
nu moeten er 2 heeeel belangerijke dingen gebeuren:
1- je krijgt momenteel ELKE keer dat je op revresh drukt een clickcredit!!!!
2- Je geeft iedereen, ook als die geen crediet heeft, een soldaat.
oplossing:
1- door te kijken of of de bron van de site die in het <iframe> staat een "error" geeft, zo ja, dan krijg je geen soldaat anders wel.
2- door te kijken of: klichsgiven - klickscredit een positief getal is, zo ja dan geef je hem een soldaat, anders: $hyper = $hyper + 1
(dit moet dus een loopje worden!!!!)
als iemand me hier mee zou willen helpen, met het script...
alvast bedankt,
JB'tje