Mijn laptop kan Watch Dogs niet aan? Kan ik mijn videokaart vervangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frit

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2014
Berichten
5
Dit zijn eigenschappen van mijn laptop:

Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2630QM CPU @ 2.00GHz
Videokaart: NVIDIA GeForce GT 540M
RAM: 6.1 GB
Operating system: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

Hij trekt watch dogs net niet helemaal vloeiend. Is het mogelijk om een nieuwe videokaart in te laten bouwen? Want volgens mij is die het grootste probleem waardoor het spel het niet helemaal lekker doet. Hij staat dan op zijn laagste graphics bij 'opties'.
Alvast bedankt voor antwoorden!
 
als je laptop een losse gpu chip heeft welke niet vastgesoldeerd op het moederbord is, dan zou het in theorie kunnen. alleen zit je dan met stroomverbruik, tempraturen en meer ellende.
 
Ah ja, die eerste link heb ik gedaan ja. Mijn videokaart bleek de boosdoener te zijn. Alleen kan ik niet zomaar videokaarten voor laptops vinden..
 
Klopt als een bus, een laptop is niet zomaar uitbreidbaar als een desktopPC, het houdt veelal bij geheugenuitbreiding en opslag (Harddisk) uitbreding op.
Welk merk/type/model laptop heb je nu?
 
en het rijtje cijfers/letter wat er achteraan komt? (onderkant laptop, al denk ik niet dat het veel uitmaakt hoor, zéér waarschijnlijk zit deze grafische kaart op je moederbord gesoldeerd ..)
 
Is het dan niet een betere ideetje, in-voortaan ( via betreffende Laptop ! ) dat je eerst Can You RUN It i.v.m. games gaan draaien ?? ( ik zeg maar wat ! :( )


ScreenShot004.jpg <<-- ALS je die wel ook wil kunnen, moet je ook in Laptop JAVA geïnstalleerd hebben en JAVA onderdelen in Internet Invoeg-Toepassingen moet je die ook toestaan !
 
Laatst bewerkt:
Je hebt inmiddels ook opties om een externe videokaart aan je laptop te hangen.
 
Aha, dat klinkt interessant. Heb je misschien ook een site die je aanraad om te raadplegen hiervoor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan