Mijn laptop leest geen bestanden meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkwijnsma

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Berichten
133
Hallo,

Ik heb een probleemje, sinds vanmorgen toen ik even bezig was en weer terug kwam.
Wilde ik mijn youtubedownloader even gebruiken maar het wil niet meer, maar dat is niet alleen wat niet meer werkt alles wat ik download werkt niet meer! Ik heb wel winrar maar dat werkt ook niet. Ik kan niks downloaden wat helpt:evil:
Heeft iemand misschien een slim trucje om mij te helpen?? ik dacht ik zet er even een screenshot bij maar dat wil ook niet!
Niks wil alleen internet nog, als ik bijvoorbeeld op paint druk dan komt er bij te staan : open met, druk je op paint "kan dit bestand niet lezen" Ik kan ook geen backup van de computer maken:eek:

groetjes Henkjan
 
Ziet er fris uit:shocked: Kun je in de Veilige modus komen?
 
Lijkt erop dat alle .exe files niet meer uitgevoerd kunnen worden.
Bijgevoegd xp_exe_fix.txt moet je ergens opslaan (bureaublad ofzo),
Hernoem het vervolgens naar xp_exe_fix.reg
Vervolgens dubbelklikken.

Zie ook HIER
(Aangezien je een zip bestand door dit probleem ook niet zal kunnen openen heb ik het zip bestand uitgepakt en er een txt van gemaakt).

groeten Marcel
 

Bijlagen

  • xp_exe_fix.txt
    2,5 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Het wil niet

Ik dacht eindelijk dit kan helpen maar hij kan het bestand op één of andere manier niet vinden!
Weet iemand misschien nog een adres waar mijn laptop heen kan :) Of nog een andere tip?
 
Ik heb dat betand geopend (dat kan) toen heb ik gedrukt op opslaan als en xp_exe_fix.reg opgelasgen op het bureau blad toen geopend en geeft een fout melding!
 
Kan C:\\Users\henkjan\desktop\xp_exe.fix.reg niet importeren: niet alle gegevens zijn naar het register gescherven. Sommige sleuetels worden al gebruikt door een ander systeem of processen.

Dat komt in beeld
 
Wat ben jij een top mens!

Ik heb deze middag even wat zitten prutsen van jou tip en het is weer helemaal gemaakt mijn dank is groot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan