mijn laptop vind mijn video kaart niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja je moet het ook downloaden op je laptop, en dan op dat bestand dubbelklikken en die driver regelt de rest voor je;)

ik heb die programma gedownload maar ik krijg een melding waar staat dat het niet overeenkomt met mijn stuurprogramma

oke apart, volgens je logje heb je wel een nvidia kaartje, maar kijk een bij configuratiescherm en dan software of daar al misschien toch drivers aanwezig zijn van ati of nvidia, ik verwacht van niet maar het kan gewoon zijn dat je laptop die drivers nu ook verkeerd aanstuurt, en anders zou je nog eens je register kunnen nalopen op fouten maar tools als ccleaner enzo werkt niet, ik heb wel eens gemerkt dat het progamma regseeker wel eens zijn werk doet, maar hoeft niet 100% te werken, en anders zou ik zeggen hoe lastig het ook is opnieuw windows als dat alles toch niet wilt.

Delta Hawk

ik snap de helft niet:p

maar ik heb wel een programma die nvidia driver heet maar ik deed wijzigen en verwijderen en nu is het weg (SH*T)

Laatst bewerkt:
Om de een of andere reden wil het nog wel eens voorkomen dat er inderdaar een melding komt dat de boel niet overeen komt. Dan rest alleen nog het halen van de driver op de website van de fabrikant van de laptop.

maar mijn fabrikant van de laptop is SKY, maar ik weet niet hoe ik het kan vinden

Dat is inderdaad een probleem. Ook ik vind niets tot zeer weing over Sky.

Heb jij toen je de laptop kocht ook een bult cdtjes erbij gekregen? Kijk eens of daar een tussen zit waar op staat Drivers. Heb je die, dan kan je vanaf daar ook je driver installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan