mijn letterkleur veranderd niet in drealweaver.

Status
Niet open voor verdere reacties.

javan

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2010
Berichten
7
hallo
al staat in pagina eigenschappen mijn kleur op #000000 zwart.
toch als ik begin te typen is het rood,telkens moet ik in de werkbalk onderaan de kleur terug naar zwart veranderen.
zeer irriterend.
weet iemand raad?
 
Dan zou het element waar je in tikt (een <div>, een <p>, enz.) standaard ingesteld kunnen zijn op {color:red;}. Want dat heeft dan voorrang boven de algemene pagina-instelling.

Of misschien staat er ergens voorafgaand binnen de <body> een <div> (of <p>, enz.) die wel de rode letterkleur moet hebben, maar per ongeluk niet afgesloten is met </div> (of </p>, enz.).

Heb je anders een link naar een (test)pagina waarin het mis gaat?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Laatst bewerkt:
hallo
is nu opglost na lang zoeken,stond in css venster idd anders ingesteld.
Nu besef ik echt wel dat ik nog veel te leren heb..
Met deze misschien ook een oproep:mocht er iemand zijn van regio brugge die even een uurtje mij wil helpen met het juist zetten van mijn site,dan geef ik u er graag een vergoeding voor.Wil er meer over leren,en een cursus op de school volgen zie ik niet zitten
dit is trouwens mijn website:
www.amshop.be
 
Hoi javan,
Opgelost: goed werk! :thumb:
(...) nog veel te leren (...)
Ken je deze al:
En op dezelfde startpagina van deze prima gratis online cursus staat onderaan ook een link naar een Handboek.
Als je daarop klikt, krijg je niet een venster "Koop mij!", maar een download-link.

Klik, en je hebt het (Engelse) pdf-handboek "Essential CSS and HTML" van maar liefst 550 bladzijden (en 12MB) in je bezit! :d

En ken je deze al:
Daarmee kan je bv. in één oogopslag zien wat de kleur van een element is, en via welke css deze tot stand gekomen is. Als iets overruled wordt door een latere of specifiekere css-regel, staat de erfenissen keurig wel/niet doorgestreept in de bovenliggende css:

firebug-shot.png

Voor een snelle fouten-jacht! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
zet je de topic wel even op vraag opgelost? zo blijven mensen kijken op deze topic.

boven aan waar jouw stukje staat, staat er: vraag opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan