Mijn mafia spel zeg eror

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus1234

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hallo ik ben bezig met mijn eigen mafia game aleen hij zeg eror

Als ik wil aanmelden dat luk dan staat er je kan inlogen wil ik inlogen klik ik login staat er dit---->

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/west/public_html/login/login.php:3) in /home/west/public_html/login/login.php on line 72

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/west/public_html/login/login.php:3) in /home/west/public_html/login/login.php on line 73

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/west/public_html/login/login.php:3) in /home/west/public_html/login/login.php on line 76

Weet iemand warom dat die dit zeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij het verzoek de roze kleur achterwege te laten.
Niet alleen is het hoogst irritant, het gaat de leesbaarheid ook niet ten goed.

De reden dat je script die foutmelding geeft komt waarschijnlijk omdat je die pagina ergens anders "include".

Zoek anders eens op dit forum naar die foutmelding, er zijn genoeg threads over te vinden.
Daarnaast staat het internet er in het algemeen ook wel vol mee. :rolleyes:

Hierbij het verzoek de roze kleur achterwege te laten.
Niet alleen is het hoogst irritant, het gaat de leesbaarheid ook niet ten goed.

De reden dat je script die foutmelding geeft komt waarschijnlijk omdat je die pagina ergens anders "include".

Zoek anders eens op dit forum naar die foutmelding, er zijn genoeg threads over te vinden.
Daarnaast staat het internet er in het algemeen ook wel vol mee. :rolleyes:

Ik ben heledag aanzoeken in kan niks vinden weet je waar ik het merschien kan vinden of heb je link??

Ga je nu serieus menen dat je niets kan vinden wanneer je zoekt op "Headers already sent"? :shocked:

nee ik kan eg niks vinden eg niet anders maak ik geen topic aan he :(

Ik ben naar de nederlands site gegaan aleen snapen niet wat die bedoelt ??

Laatst bewerkt:
ik ben bang dat het niet simpeler uit te leggen valt

ob_start(); aan het begin van de pagina die alles include (die dus ook die error-pagina include)
ob_flush(); aan het einde.
Kijk dat er GEEN SPATIE of niets voor staat, anders kan je er naar fluiten

Rubdos

@Rubdos: Dat is geen oplossing, dat is het probleem negeren. :rolleyes:

OB staat voor Output Buffering. Wat dus inhoudt dat alles eerst wordt uitgevoerd en daarna pas alle output (lees: HTML) wordt weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan