Mijn monitor blijft op standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

Problemheat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
yo me computer wil wel starten maar me monitor niet eerst is het lampje groen en dan hoor je tak en dan valt ie uit op standby (oranje lampje) Ik lees steeds andere verhalen me comp is nog geen jaar oud ik wil graag een duidelijke uitleg A.U.B.
Als ik de snoer in een andere plug in doe dan doet me beeld het wel maar ik wil gwoon dat me beeld in de goeie plug in het doet. Maar als ik dus in de verkeerde plug in me snoer doe heb ik beeld . Dan druk ik op start en dan doe ik uitschakelen maar dan kan ik alleen uitschakelen en opnieuwe starten aandrukken niet standby :shocked: dus ik word hier gek plz help me
al vast bedankt :thumb:

monitor blijft op standby

Jah bedankt voor je tip maar als dat het nouw niet is??

Je zal er eerst achter moeten komen of de videokaart waar je de monitor op hebt aangesloten en die problemen veroorzaakt nog wel goed werkt en gebruik maakt van de juiste drivers voor we het probleem kunnen aanpakken

monitor standby

ok nieuwe driver gedownload
helpt niets werkt goed maar als ik dus mn beeldscherm in de poort van mn moederboard doe werkt tie wel en in de poort van mn video kaart dan niet snap er niks van.

hoe kan ik zien met dat programma dat mn video kaart niet meer goed is dan?

(...) maar als ik dus mn beeldscherm in de poort van mn moederboard doe werkt tie wel en in de poort van mn video kaart dan niet snap er niks van.
Vertel eens hoe dit euvel zo gekomen is, niet spontaan neem ik aan?
Heb je een nieuwe videokaart geplaatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan