Mijn nieuwe game computer (2-5 weken) loopt vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardweug

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2011
Hoi leden,

Ik heb net het spel Crysis binnengekregen, ik dus helemaal blij. Vervolgens start ik het spel op en merk dat het hapert en lagt, hoe je het ook wil zeggen.

Processor:
mijncomputer.png

Windows 7 home premium 64 bit
NVIDEA GeForce GT 320 1gb
resolutie 1920x1080

Nee, mijn pc wordt niet buitengewoon warm. Vliegtuigfan, ik heb dat al geprobeerd, dat buisje is helemaal vol. En waar kan je zien welke vga kaart je hebt?

Vga wordt toch al gegeven in topic start.

NVIDEA GeForce GT 320 1gb

drivers op orde??
Daarbij....Dat is niet echt een gamerskaart.Instellingen in de game op low staan?

Welkom nog op Helpmij beide.

Laatst bewerkt:
Dankje :D

Vga wordt toch al gegeven in topic start.

drivers op orde??
Daarbij....Dat is niet echt een gamerskaart.Instellingen in de game op low staan?

Welkom nog op Helpmij beide.

Haha, Dankje Ben net nieuw :D Voel me thuis hier!

Inderdaad. Probeer even de drivers te updaten

Ja, hij kan max om minimum. Maar dat hoort gewoon niet. Heb ik dan geen goede grafische kaart?

Neen dat is niet bepaald een gamerskaart neen.
Valt me op dat je op zich een goede processor hebt maar eigenlijk voor gamen een "bagger"kaartje hebt.

Abnormaal! Bij BCC hebben ze mij verzekert dat ik dan ook echt ELK spel kan spelen.

Tja...BCC.Zijn toch die personen die de ene keer een broodrooster verkopen en daarnaa je alles van een pc moeten vertellen??

wat waardeloos joh, dat ze je deze pc, met deze videokaart verkopen als een echte game pc.
want die NVIDEA GeForce GT 320 1gb is inderdaad geen game kaart. je zal er wel eenvoudige spelletjes mee kunnen spelen
maar een beetje game vraagt tegenwoordig echt veel meer. en zeker een game als Crysis die als erg zwaar belastend wordt
gezien in de game wereld.
als ik jou was zou ik echt even terug gaan naar BCC en dan naar iemand van de leiding vragen, want dit kunnen ze gewoon
niet maken, ze verkopen je nu iets onder valse voorwenselen. je zal er niet veel mee opschieten, alhoewel je misschien wel
een korting kunt afdingen hierdoor op goeie videokaart, alhoewel BCC geen video kaarten verkoopt geloof ik, (anders pc inruilen
tegen eentje met een echte game kaart, zonder natuurlijk verlies te lijden op de inruil).

veel succes ermee, al vrees ik dat er niets anders opzit dan een echte game kaart aan te schaffen en deze in de kast te leggen.

leon

Abnormaal! Bij BCC hebben ze mij verzekert dat ik dan ook echt ELK spel kan spelen.

Dat kan ook, maar ze zeggen er niet bij dat je dan in de laagste versnelling moet. Alle auto's komen echt wel de berg op, maar als je voor het donker boven moet zijn dan heb je een flinke motor nodig. Zo is het ook met je grafische kaart!

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan