Mijn nieuwe xfx ATI 5850 black edition..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als hij het bij MPC het wel gewoon doet is het probleem toch opgelost? Ik heb er zelf goede ervaringen mee, helemaal toen ik .mkv bestanden ging afspelen haha :p

inderdaad;) .mkv ziet er egt mooi uit eens je een film download van +- 4gb in mkv heb je geen zin meer om die .avi dvdrips van 700mb te bekijken;) idd dan zou dit opgelost zijn danku voor de hulp;) ps: mss komt er toch een 2de 5850 :eek:
 
Precies! :D

Oooooh, ik huil gewoon bij de gedachte dat jij er 2 HD5850 in heb zitten en ik een HD4870'tje :eek: :eek:

Stuur die bureaublad achtergrond waar we het eerst over hadden, als je wilt, even door naar antonvelde@hotmail.com

Alvast bedankt :D
 
Precies! :D

Oooooh, ik huil gewoon bij de gedachte dat jij er 2 HD5850 in heb zitten en ik een HD4870'tje :eek: :eek:

Stuur die bureaublad achtergrond waar we het eerst over hadden, als je wilt, even door naar antonvelde@hotmail.com

Alvast bedankt :D

hihi:p,
toegevoegd...
Jah de reden dat ik er een 2de wil is omdat een vriend van me de kaart ook wou en ik heb die besteld voor hem (hij natuurlijk betaald) en jah die kwam bij mij thuis toe.. endan jah.. ik heb zware voeding en 2 pci-e 16x 2.0 sloten dus dan wil je die daar toch eens insteken:p en het verschil... ongelooflijk... benchmarks waren egt ongelooflijk.. ik heb heaven benchmark opgezet met AA 4x resolutie max full screen modus en dat is ZZOOO mooi!!! endan moet je die kaart terug geven:p :(
Daarom dan.. met 1 kaart heb ik wel al gpu score in vantage van p15500+ (niet eens tot uiterste oc ik zat maar op 850mhz en ik kan boven 1000mhz gaan ! maar dat ga ik niet doen:p) met mijn 4870 had ik amper de helft... en op performence had ik zelf lagg bij vantage!
 
Heeey, dat is egt een suupppeerr achtergrond! Weet je waar je die op internet kan vinden??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan