Mijn ontwerp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sammyboytje1

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Ik wil graag gaan casemodden en ik heb hier mijn simpele met paint gemaakte "bouwtekening"

[smallimg]http://img102.imageshack.us/img102/6927/casemoduitlegrb1.jpg[/smallimg]
(klikbaar)

Maar is het mooier om door het plexiglas meteen de DVD- en Hard disk drives te zien? Of is het mooier om met het plexiglas op te houden zodat je de drives niet ziet?

Zie ik verder nog iets over het hoofd? Of iets dat er niet mooi uit gaat zien als het af is?

Dit is mijn eerste case mod, dus het hoeft niet perfect te zijn, maar het moet er wel mooi uitzien natuurlijk ;)

Als jullie verder nog vragen hebben, ik zal zoiezo elke dag een aantal keren op het forum zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou in ieder geval NIET kiezen voor een 8cm casefan met leds, zijn over het algemeen herriemakers!

Nou dan heb je die van mij nog niet gehoord ;) Als ik mijn oor ertegen aan houdt, hoor ik een heel klein beetje gesuis, op 10 cm afstand hoor ik al helemaal niks meer van die fan :)

Cooler Master "LED Silent Fan Blue" 22 DB volgens de verpakking. Komt een hele hoop licht uit, je wordt helemaal verblindt als je erin kijkt :). Voor 8 euro @ All-Vision in Woerden (geweldige winkel vind ik dat).

Ik heb je afbeeldings grote even aangepast en klikbaar gemaakt. Nu blijft de pagina lay-out normaal.:)

Zelf heb ik bewust de cd/dvd-rom drives uit het zicht gehouden en de hardeschijven zijn ook niet volledig te zien.

Ok bedankt voor de aanpassing:) Maar dan zal ik mijn tekening nog wat duidelijker (met maten erbij) maken. Dan ga ik misschien morgen wel wat plexiglas halen bij de Praxis ofzo. En ik houd jullie op de hoogte;) maar is er verder nog iets wat ik moet veranderen? En ik neem aan dat je plexiglas gewoon met een handzaagje kan zagen? Met een hout zaagje of een metaalzaagje? Of maakt dat niet echt uit? En kan ik plexiglas lijmen aan mijn case?

Plexiglas wordt met een speciale zaag gezaagd, dit om het afbrokkelen te voorkomen. Zelf gebruik ik voor kleine stukjes een ijzerzaagje hiervoor (in de decoupeerzaag), op een langzame stand. Anders gaat het plexiglas weer vastsmelten achter het zaagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan