Mijn oude computer resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicjuuhh

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2013
Berichten
12
Hallo,
Sorry dat ik niet wist waar dit topic moest worden geplaatst dus zette ik het maar hier in.
Maar mijn probleem is dus dat op me oude pc windows xp zat en wouw het resetten.
Het resetten lukte niet. Dus heb ik via een usb stickje slax erop gezet en alles op de C:\ schijf verwijderd.
Nu wouw ik dus opnieuw windows xp erop zetten maar toen gaf hij een error dat hij geen drivers meer kon vinden.

Kan dit nog gefixt worden?
 
Wat bedoel je met drivers niet vinden? Bedoel je dat de installatie van windows mislukt omdat er bestanden weg zijn zoals "drivers.cab"? Of bedoel je dat na de installatie van windows er geen drivers zijn gevonden voor de aangesloten apparaten en de hardware?
 
Ja, maar na de installatie van windows toch? "Dat de drivers weg zijn" is natuurlijk zeer normaal, Microsoft kan niet alle drivers standaard in hun besturingssysteem steken. Wat je moet doen is 3DP Chip downloaden, dan op de hardware klikken die op het startscherm komt van het programma, en dan de resterende drivers zoeken met een driver scanner zoals driver easy.
 
Kan je eens een foto doorsturen, want ik begrijp het niet goed. Een foto van de foutmelding tijdens de installatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan