Mijn outlook "blijft in taakbalk"

Status
Niet open voor verdere reacties.

avsdesign

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Hallo Allen,

Ik probeer mijn probleem goed te beschrijven ivm mijn taalbegrips probleem.

Ik gebruik windows 7 microsoft office 2010
Ik start het op mijn outlook.
Zie ik de mail wel binnen komt.
Alleen opent die niet het venster, blijft hij in taakbalk.

Hoe los ik deze probleem op?

Ik hoop voldoende hebt uitgelegt.
Ik hoor het wel alvast bedankt.

Gr.

Als ik het goed begrijp blijft het Outlook pictogram in de taakbalk staan !?

Als je daar op klikt opent hij dan niet !?

Klik er eens rechts op en maak hem los van de taakbalk.....open hem dan eens gewoon via start/programma's......wat gebeurt er dan !?

Oh ja, eerst losmaken van de taakbalk en dan even opnieuw opstarten en dan via start/programma's opstarten !!

Dit hebben we gedaan, en dan lijkt hij te openen.
Toch is dat dan niet het geval en blijft hij aan de taakbalk vastzitten.

Als we dubbelklikte op de balk in de taakbalk, kwam er eenmalig een klein schermpje linksboven in beeld.
Dit l;eek een zeer klein gemaakt, geminimaliseerd Outlook-scherm.
Maar met rechtermuisknop verplaatsen en vorig formaat enz., kwamen we niet verder.
De functie maximaliseren, iets dat je eigenlijk het liefst wilt doen natuurlijk, is inactief (grijs), dus dat schiet al helemaal niet op.

Een heel vreemd probleem dus.

Heb jij of iemand anders nog andere suggesties?

Erin doen, installatie starten en voor repareren kiezen !!

p.s. Ik ga nu offline dus lees morgen weer verder ;-)

Als we gaan doen, verlies ik de gegevens wat er allemaal binnenstaat?
Want ik kan nu geen backup natuurlijk maken.

Nee, je zal niet je mails verliezen !! Dat gebeurt wel als je Outlook opnieuw installeert !!

We hebben het geprobeerd, maar helaas is het niet gelukt.
Morgen zullen we er een PC-zaak naar laten kijken.

Het is nog niet opgelost, waarschijnlijk iets te maken dat hij overbelast raakt, er moet opgeruimt worden.

Helemaal rechts in de taakbalk zie je ook een klein outlook pictogrammetje (bij de datum en tijd).
Als je daar met je rechtermuisknop op klikt, dan zal je de optie "Verbergen indien geminimaliseerd" eens uit moeten zetten.

Je bedoelt: ik kan het pictogram niet vinden?
Of dat de optie aan staat?
Die moet namelijk uit...

In het eerste geval zal hij gegroepeerd staan, en kan je hem vinden door op het kleine witte driehoekje te klikken rechtsonderin je taakbalk.

Probeer als Outlook "geopend" is eens de volgende toetsencombinatie op je toetsenbord:
- Windows + shift + M:
Alle geminimaliseerde vensters herstellen naar oorspronkelijk formaat.

Laatst bewerkt:
Wow, ik zou je bijna willen vragen om me een mailtje te sturen zodat ik via teamviewer je probleem eens kan bekijken, want zo op pure theorie zit ik nu wel door mijn opties heen :)
Maar ja, als je Outlook niet kunt openen, dan is een mailtje sturen best lastig :')

Oeh, nog een ingeving... rechts naast je tijd, helemaal in de hoek van je taakbalk zie je een klein vakje.
Klik daar eens een paar keer op om te zien of er wat veranderd?

Het is een beetje dezelfde functie als Windows + shift + M, maar bij XP was dat het icoontje "Bureaublad weergeven".

[edit][mod edit]tip kwam per mail binnen en daarmee sluiten we ook de topic.

Ga op een leeg stukje van je taakbalk staan en klik rechtermuisknop. Kies dan voor 'Vensters trapsgewijs schikken'. Dan verschijnt het 'verborgen' programma weer.
[/mod edit][/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan