mijn packard bell laptop start niet meer op :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

rombautshana

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2013
ik heb al een tijdje een laptop van packard bell en hij deed het altijd prima maar nu wou ik hem opstarten en hij laad wel maar dat is het dan ook voor de rest is het gewoon een grijs scherm :S

ik heb het gefilmt misschien is dat gemakkelijk om te kijken wat hij doet :S
http://youtu.be/JjA3KKPmcV0 op deze link staat het

wil iemand mij aub helpen want ik zit er echt mee dat hij niet werkt ;s

Hallo probeer te helpen. Ga hier naar toe. Wellicht vind je daar je probleem. Klikje online support je kunt daar van veel problemen wat intypen en je krijgt een oplossing. Terug naar fabrieksinstellingen is even geen optie want dan ben je alles kwijt. Welke windows heb je.?? Kun je met F8 in de veilige modus komen.

Laatst bewerkt:
Hallo probeer te helpen. Ga hier naar toe. Wellicht vind je daar je probleem. Klikje online support je kunt daar van veel problemen wat intypen en je krijgt een oplossing. Terug naar fabrieksinstellingen is even geen optie want dan ben je alles kwijt. Welke windows heb je.?? Kun je met F8 in de veilige modus komen.

ik geraak in het menu van f8 ja maar als ik dan veilige modus neem dan krijg ik gewoon hetzelfde resultaat dat het zo grijs blijft ;S

ik heb al een tijdje een laptop van packard bell en hij deed het altijd prima maar nu wou ik hem opstarten en hij laad wel maar dat is het dan ook voor de rest is het gewoon een grijs scherm :S

ik heb het gefilmt misschien is dat gemakkelijk om te kijken wat hij doet :S
http://youtu.be/JjA3KKPmcV0 op deze link staat het

wil iemand mij aub helpen want ik zit er echt mee dat hij niet werkt ;s

ik heb dan eens mijn oor ertegen gehouden en als hij "aanstaat" dan is het ze een geluid tek tek tektek tek tek tektek :S ik weet niet of dit iets meer zegt :S

Hallo

" mijn oor ertegen gehouden en als hij "aanstaat" dan is het ze een geluid tek tek tektek tek tek tektek :S ik weet niet of dit iets meer zegt"

Dit zijn de symptomen van ->>> leesfouten op de harddisk... beschadigde "platters".

Mogelijke oorzaken ... slijtage door ouderdom , rondlopen of hevige bewegingen terwijl de laptop (harddisk) werkt , te warm worden van de harddisk.

Peter

Hallo

" mijn oor ertegen gehouden en als hij "aanstaat" dan is het ze een geluid tek tek tektek tek tek tektek :S ik weet niet of dit iets meer zegt"

Dit zijn de symptomen van ->>> leesfouten op de harddisk... beschadigde "platters".

Mogelijke oorzaken ... slijtage door ouderdom , rondlopen of hevige bewegingen terwijl de laptop (harddisk) werkt , te warm worden van de harddisk.

Peter

Kan ik er nog iets aandoen ofzo?! :-o

Ja dat is een keus. Ik zou dat ding even onder de arm nemen en er eens even mee naar de winkel gaan. (advies) Hier nog een eerder draadje over piepjes zoals tek tek tek en nog meer tek. Klikje. Succes ermee en laat eens weten wat het wordt of werd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan