Mijn pc doet raar.

Dat lijkt mij toch duidelijk. Heb je de gezondheidstoestand met CrystalDiskInfo bekeken? Heb je naar Windows Probleemoplossers gekeken (hardware).

Vervolgens zijn we bijna 12 uur verder en er heeft nog niemand gereageerd.
Ook heb jij niet gereageerd op mijn bericht van bijna 13 uur geleden.

Het zijn allemaal vrijwilligers en er moet helemaal niets. Mensen helpen altijd graag. Dus rustig aan. Heb je haast en geen geduld dan breng je de pc naar een reparateur.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Vervolgens zijn we bijna 12 uur verder en er heeft nog niemand gereageerd.
Ook heb jij niet gereageerd op mijn bericht van bijna 13 uur geleden.
Je snapt hopelijk dat wij vrijwillige leden op een forum zijn, dat deze mensen ook andere tijdsbesteding hebben, en dat veel mensen 's nachts op hun oor liggen?

Ik wil best mijn zakelijke spoedtarief even doorsturen. Na akkoord wordt je gegarandeerd meteen geholpen.

Verder ben ik nog steeds benieuwd of die schijf het nou wel of niet doet. Dit typische probleem van vasthangen is daar meestal aan te wijten. Dus zonder die info kan ik wel verder gaan lopen gokken, maar voegt in de praktijk niks toe.

Dus als ik het goed begrijp zijn enkel de eerste en laatste letter omgedaaid (of het hele woord), maar niet de hele zin?

Scannen op malware is niet gek, maar lijkt me niet meteen de oorzaak. Moderne indringers willen vooral niet opvallen. Dit past dan vooral niet in dat plaatje.

Abbs heeft op Hijackthis een reactie gegeven op je geplaatste post. Als ik jou was, zou ik hem daar een reactie geven waarin je je keus aangeeft waar je verder gaat.

Op verscheidene fora je vraag plaatsen wordt niet erg gewaardeerd omdat mensen niet het gevoel willen hebben om voor Jan doedel aan het helpen te zijn. Het kan bovendien negatief uitpakken omdat je van verschillende kanten hulp krijgt waardoor je niet verder komt,

:rolleyes: zou gemakkelijker zijn als hij Speccy zou downloaden en hier eens de gegevens plaatst

😂 Lange Pier zou zeggen, ik heb geen glazen bol

Terug
Bovenaan Onderaan