mijn pc doet weer eens vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mc Stoney

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2005
een paar weken geleden bracht ik me pc naar een pc zaak omdat ik telkens een KLIK hoorde als ik um opstarte of een spel aan het spelen was en als ik die klik hoor dan slaat mn pc vast maar het vage is dat i het soms wel gewoon deed maar als je dan een aan doet slaat i alsnogvast dus ik bracht um weg hun kijken um na en ze zeggen het is je MOEDERBORD dus ze zetten een nieuw moederbord er in ik probeer en nog steeds hetzelfde probleem dus ik weer terug toen zijden ze weer OOOW het is je hardeschijf dus ik denk eindelijk is dat ding klaar dus toen ik thuis was doe ik me pc aan alles doet het goed dacht ik maar kon nog niet uittesten met een spel omdat ik die week veel moest werken dus een paar dagen geleden wou ik spel proberen en toen hoorde ik weer die KLIK maar deze keer had het een ander geluid dus ik heb me pc toen geformateerd en ik instal mn moederbord drivers daarna van mn 3d kaart alles doet het nog daarna opnieuw opstarten en toen ik me Geluidskaart driver instaleerde kon ik eneens niks meer doen me muis toetsenbord was uit gevallen ik restarte en toen kwam die kk klik weer maar nu liep die niet vast wel als je een spel doet
weet iemand michien waar het aan ligt? aan me drivers of tog hardware? ik weet het echt nie meer :8-0:

srry voor dat lange verhaal:P

ik heb

moederbord: Aopen AK77 600GN
mbram:756
80 GIG
Ati radeon 9800 pro 128 MB
AMD 2800
geluidskaart is van TRUST weet alleen nie de naam op de driver cd staat 514Dx 5.1 SOUND EXPERT OPTICAL

btw ik heb geluidskaart driver al geuninstaleerd en nog steeds die klik

dus als iemand ken helpen THX :D

Punten en komma's zouden dit al een stuk leesbaarder maken.

Hallo.

Als ik goed heb gegoogled heeft je moederbord ook een 5.1 sound on board . Als dat zo is , staat in bios die wel uitgeschakeld ?

maakt dat veel uit of die is ingeschakeld of niet? ik ga anders wel ff kijken

ow en sorry voor die punten en komma's maar het was gister best wel laat toen ik deze topic maakte drom had ik dr nie zo zin in :)

Hallo.

Als ik goed heb gegoogled heeft je moederbord ook een 5.1 sound on board . Als dat zo is , staat in bios die wel uitgeschakeld ?

hoe kan ik die uitschakelen dan?
kan umm nergens vinde

Laatst bewerkt:
Ga naar Bios.
Ga naar Intergrated Peripherals, als je die opent staat er iets van AUDIO Onboard of AC97 Audio.
Zet deze op Disabled.
Start pc op en kijk of de klikken er nog inzit en of je trust geluidskaart goed werkt ;)
Suc6 oswaldo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan