Mijn PC flipt

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hey,

Heb een probleem laatst geconstateerd dat mijn pc niet eens meer wilt defragmenteren of mijn C:/ schijf toch niet. Steeds als ik een game opstart zoals BF2142, of GW:NF of wat dan ook hoor ik een geluid "tang" uit mijn HD komen, heb als cleandisk gedraaid lost niets op. dan floept hij eruit en bij het eerste scherm als je je pc opstart gaat hij dan niet door, als ik dan volledig de spanning eraf haal voor een minuut komt hij weer in windows. Dan krijg ik een blauw scherm en "tang"word weer opnieuw gestart, daarna kom ik er pas weer in. Zal eens kijken of hij niet flipt als ik gewoon aan het surfe op inet ben.
Hier nog een detail zie link:
http://img89.imageshack.us/img89/4117/fouttd9.png

Hoop op hulp :cool:

gz.GM
 
Als harde schijven 'tang' doen, snel een backup maken en de diagnosetool van de fabrikant van die schijf draaien!!!
 
Wat staat er op dat blauwe scherm? de foutcode dus.

Indien hij gelijk reboot, kun je d.m.v. F8, voordat windows laad, deze zo zetten, dat hij niet opnieuw reboot, door Automatisch opnieuw opstarten bi systeemcrash uitschakelen, te gebruiken.
 
Die software heb ik jammer genoeg niet meer, en dat blauwe scherm zie ik 1 sec en dan "tang". Best als ik nu ga formateren. Het vreemde is dat hij dit alleen toont met Guildwars:NF. Makkelijk zeggen "re-install" maar aangezien mijn defragmentatie ook defect is :confused: dus ja zal nog paar dingen proberen en anders formateren misschien als je nog wat te binnenschiet plaats even. Owja en heb al scandisk gedraaid:cool: .

Greetz. GM
 
Wat staat er op dat blauwe scherm? de foutcode dus.

Indien hij gelijk reboot, kun je d.m.v. F8, voordat windows laad, deze zo zetten, dat hij niet opnieuw reboot, door Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen, te gebruiken.

Als je dit nu eens eerst doet.:confused:
 
Net geformateerd, en dacht dat alles lekker ging, dus niet. Hij liep al 2x vast, daarna alle updates van windows erop gegooid + SP2. En ik reboot en hij komt met stuk of 10 vensters "kan niet het systeem bestand vinden van dit, en dat". hij bleef rebooten tot op een zeker moment hij opstarten in 16-bit gfx :/... Ook zie ik nu bij systeembeheer alleen maar dat ik 1024 RAM heb en geeen AMD 3000+ 1.8 Ghz,,

en lange piet, hoe heet die optie precies ?
 
Waarschijnlijk is je harde schijf de geest aan het geven.
Je kan het beste zo snel mogelijk alle belangrijke gegevens back-uppen & naar de winkel gaan voor een nieuwe schijf.
Als je nog garantie hebt zou ik ermee terug gaan naar de winkel & er een RMA van laten opmaken.

Die optie heet:
"Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen"
 
Laatst bewerkt:
ben nu de benodigde dingen eruit weer aan het halen, eerst eens 90% er zeker van zijn wat er precies aan de and is, kan ook namelijk moederboard of videokaart zijn aangezien hij alleen crasht op games ;). Ben nu 1 van de 2 geheugen chips eruit aan het halen misschien is er 1 defect... Hoort nog van mij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan