Mijn pc sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

mostwanted109

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
goedendag,
ik heb een probleem met mijn computer namelijk dat het niet afsluit.
Als ik het afsluit op de normale manier namelijk van op start drukken en dan op uitschakelen , dan blijft het hangen op die blauwe scherm waar op staat windows wordt afgesloten....
Dit gebeurde eerst zelden maar nu gebeurt het altijd of meestal.
kan iemand me helpen?

Hoi,

over welk besturingssysteem hebben we het en heb je je PC recentelijk nog opgeschoond?
Ofwel, ben je vrij van virussen en spyware?
Iets meer info graag.

Grtz.

Ik denk dat het om windows xp gaat.

Ik zou hem een keer scannen met hitman pro ofzo... of een ander programma tegen spyware/virussen.

edit: Wat gebeurd er als je in veilige modus opstart en afsluit??

Hoi,

over welk besturingssysteem hebben we het en heb je je PC recentelijk nog opgeschoond?
Ofwel, ben je vrij van virussen en spyware?
Iets meer info graag.

Grtz.

Windows en mijn computer is nog opgeschoond en er komt soms een virus melding bij C:\System volume information.

Valt het niet meer afsluiten samen met het installeren van een "nieuw" programma, weet jij je dit te herinneren? Zo ja, deinstalleer dit programma eens en kijk eens of het afsluiten dan wel lukt. Windows kan blijkbaar een proces, wat er waarschijnlijk eerder niet was, niet afsluiten.

Valt het niet meer afsluiten samen met het installeren van een "nieuw" programma, weet jij je dit te herinneren? Zo ja, deinstalleer dit programma eens en kijk eens of het afsluiten dan wel lukt. Windows kan blijkbaar een proces, wat er waarschijnlijk eerder niet was, niet afsluiten.

nee eigenlijk begon het niet meer af te sluiten nadat een spel soms vast hing en ik windows moest af sluiten d.m.v. de afsluitknop 5 seconden ingedrukt te houden :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan