mijn pc sluit telkens games af..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil wel formateren maar eh vroeger sloot ie ookal spellen af...... en toen was er nog geen directx 9 toen had je nog 8.0.
ik ben bang dat het weer terug komt.... ik had van alle hardware de nieuwste drivers gedonwload...

Geplaatst door Tweakzone
Ik wil wel formateren maar eh vroeger sloot ie ookal spellen af...... en toen was er nog geen directx 9 toen had je nog 8.0.

Dan is er duidelijk een hardware-conflict. Was handig geweest als je het eerder had vermeld.

Maximaal 100kb en doe em in JPG-formaat.

Onderaan kan je een bijlage toevoegen. (als je een bericht typt)

Geplaatst door Tweakzone
hmm hoe kan ik een plaatje uploaden ? en hoe groot mag ie zijn?
Net boven 'plaats bericht' op de pagina om een bericht te plaatsen staat: Bijlage toevoegen. De maximale grootte staat eronder.

eyz ik heb hier een error......

jullie moeten even wachten........... dan krijg je een wazig beeld en moet je op dat vergroot knopje klikken.

jullie hebben er niet veel aan maar ik hoop dat jullie er wel wat mee kunnen :)

Bijlagen

• a serious error.jpg
    a serious error.jpg
    68,8 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
die tekst had je hier al gepost dus aan deze pic heb ik weinig. Maar je zei dat hij ook bij andere games vastloopt. Wat krijg je dan voor melding?

dat klopt ik wil jullie eigenlijk een andere geven maar dat lukt niet :(

komt ie :)
en dan moet je natuurlijk weer op groot klikken... ik zeg dit alleen omdat ik wil dat iemand dit ziet :D

Bijlagen

• error.jpg
    error.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
Geplaatst door FunZip

Zorg dan dat je meest kritische drivers anders (lees nieuwer) zijn.
Installeer een (1) spel en je drivers 1 voor 1,speel het spel en test je config.
Werk eventueel met herstelpunten wanneer je meer drivers gaat installeren.

Suc6.

Hey Tweakzone (passende naam),

Je had in die drie dagen al drie keer kunnen formateren!!
Leerzaam en nuttig en....onvermijdelijk!

Suc6.

nogmaals het kan zijn dat het weer terug komt....
vroeger had ik dit ook met totaal verschillende hardware en er zat toen ook een ander moederbord in.
toen draaide ik al windows xp prof.

Je meld nu wel steeds meer problemen he. OOk dat je het al had met andere hardware.

Mijn advies: ruil die rommel in en haal iets fatsoenlijks.

Lijkt misschien een onnozel advies, maar je zegt zelf dat je et ook al had met andere hardware-samenstellingen.

Ik denk dat je nu maar zelf moet uitzoeken wat je gaat doen. De meesten hebben alle tips/adviezen al gegeven, maar telkens zeg je dat dat niet hielp.

Ja, dan houdt et op voor ons.

ja oke ..... ik wist dat niemand me kon helpen maar ik heb al gezegd dat het directx was......:(

ennuh rommel?? nee want volgens velen is dit een prima al in one.
ik zal wel een andere windows nemen.

Geplaatst door Tweakzone
ja oke ..... ik wist dat niemand me kon helpen maar ik heb al gezegd dat het directx was......:(

Maar hoe weet je dat dan zo zeker?

Als je XP er opnieuw heb opgezet, staat daar standaard DX8.1 op. Jij zegt dat et aan DX9.0 ligt. Nou, dan moet et goed gaan met DX8.1 en moet je dus niet meteen weer DX9.0 installeren.

Formateren die zooi!

Geplaatst door Tweakzone

ennuh rommel?? nee want volgens velen is dit een prima al in one.
ik zal wel een andere windows nemen.

Met DirectX8/9 is in principe niets mis maar waarschijnlijk wel met de (onjuiste/onvolledige) versie die jij hebt geinstalleerd in combinatie met je hardware configuratie.

Laatste voorstel en dan hou ik er ook over op:

Format C:

Suc6.

hoi mijn probleem is er nog steeds, nadat ik geformateerd had :(

en na een weekje of 2 begon ie weer games af te sluiten en ook me geluids kaart had een echo klank...
dat krijg je als je em op game FX zet maar hij stond daar niet op.

maargoed me probleem is nog steeds niet opgelost..

Laatst bewerkt:
ik ben er nu ook achter dat ie dit niet alleen tijdens spellen doet maar ook gewoon als ik zit te interneten!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan