Mijn pc upgraden...mening gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvEs0r

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2008
Beste helpmij-ers,

Aangezien mijn systeem al aardig verouderd is, ben ik van plan deze te upgraden. Ik heb het e.e.a. uitgezocht en zou graag jullie mening/adviezen over deze samenstelling horen!

Ik ben een redelijk fanatiek gamer, dus wil ik wel de nieuwe spellen kunnen spelen. Echter heb ik niet heel veel budget...(eigenlijk is die 451,- wel de max)

Wat ik in gedachten heb:

• AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz 89W
  • Cooler Master Powersupply eXtreme Power 460W
  • MSI K9N NEO-F V2 (nForce 520, SATA2 RAID)
  • Kingston 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0
  • MSI GeForce 9600GT OC 512MB
  • Western Digital 160GB SATA300 8MB, WD1600AAJS (Ik heb nog 3 andere harde schijven liggen, echter alleen 2x IDE en 1x USB)

Totale kosten: €451,-

Met vriendelijke groet,
EvEs0r

Vergeet je niet de moederbord?:P want als je systeem al aardig verouderd is kan het zijn dat je moederbord dit niet aankan

Laatst bewerkt:
Vergeet je niet de moederbord?:p want als je systeem al aardig verouderd is kan het zijn dat je moederbord dit niet aankan

Hey,

Moederbord staat er gewoon bij hoor ;)
  • MSI K9N NEO-F V2 (nForce 520, SATA2 RAID) :)

Groetjes,
EvEs0r

sorry van de moederbord ik had niet opgelet *stoute ik*

Maar als je vista gaat gebruiken zou ik lekker nog eens 2x 512 mb erbij prikken:D

sorry van de moederbord ik had niet opgelet *stoute ik*

Maar als je vista gaat gebruiken zou ik lekker nog eens 2x 512 mb erbij prikken:D

Ik blijf voorlopig bij XP :)

Voor de rest wel een goed systeem?

Laatst bewerkt:
Voor de rest een leuk systeem ja. Ik raad je wel aan 2 GB te gebruiken, ook voor windows XP. Het geheugen is compatible met je moederbord? Dat heb je gechecked?

Verder weinig op aan te merken..

Voeding

Ik vraag me nog af of de voeding sterk genoeg is...
Of moet ik de Antec Basiq Power 500W (€2,50 duurder) of de Chieftec GPS-550AB-A 550W (€9,50 duurder) pakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan