Mijn PC upgraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quzix

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2011
hallo allemaal,

Ik heb mijn pc z'n 4,5 jaar geleden gekocht bij alternate, maar het is nu dan toch eindelijk tijd om hem wat te gaan upgraden,mede om de aankomende game: BF3 te gaan spelen.
Heb de beta versie al gedownload en gespeeld, maar het speelt niet lekker, mijn wapen verdwijnt bv. af en toe. en het rond lopen/ draaien gaat te traag/stotterend.

ik heb op het moment het volgende systeem:

Moederbord: P5K3 Deluxe
Processor: Intel Core 2 Quad processor @ 2.40 Ghz (4 CPU's)
Geheugen: 6144MB
Videokaart: NVIDIA Geforce 8800 GTS
Voeding: Toughpower Cable management 750w

Qua budget weet ik dat ik heel veel kanten op zou kunnen.
Maar het moet niet zijn dat ik binnen een jaar weer aan de gang moet.
zat zelf te denken aan +/- €500

Mvg,

dat het niet soepel loopt heeft eigenlijk in jou geval alleen iets te maken met jou videokaart. Een quad core processor kan het gewoon goed aan. De 8800 is alleen te zwak voor bf3.

Indien je alles wilt upgraden zeg ik. Am3 met een x6 1090T en een radeon hd 6950/6970 of een gtx 570

Maar waarschijnlijk is alleen een videokaart ook wel goed genoeg. Dus hd 6950/6970 of een gtx 570

bedankt voor je reactie.

Ik had eigenlijk al zoiets gehoopt :)
Dan ga ik eerst kijken of het alleen met de videokaart lukt, en anders kan ik de rest er altijd nog bijhalen.

ja maar dat is een beetje vaag maar het klopt wel gedeeltelijk. Maar qua prestaties (fps) word er altijd gezegd dat de gtx 570 en de 6970 gelijk zijn.

Daarnaast zul je met al deze kaarten wel lang vooruit kunnen. Ik heb zelf een sapphire 6950 dirt 3 edition. Deze kan ook alles met gemak op ultra draaien.

ps. je hebt dezelfde naam als een kameraad van mij. (zijn DJ naam bedoel ik dan) (daarmee bedoel ik dan weer dat hij doet alsof hij een DJ is maar eigenlijk gewoon loopt te prutsen :)

hah... oke dat is best grappig, draag de naam al een tijdje ( als game naam uiteraard )

Maar zie hem langzamerhand steeds vaker opduiken... helaas :(

Wat betreft de kaart, ga ik kijken of morgen bij een zaakje ergens 1 van die kaarten op de kop kan tikken... en morgen nog ff lekker kan gamen :) tot die tijd... maar ff op de PS3 battlefield spelen,,,, ZOOO vervelend ;)

in ieder geval nog bedankt voor je reacties!

Laatst bewerkt door een moderator:
ja de beta van battlefield 3 is wel nice. Maar ik zie nog wel een bult bugs, maar een groot gedeelte komt wel goed als de officiele amd battlefield 3 drivers uitkomen samen met de officiele release van bf3. (heb hem al gepreordered)

Ik speel alles op ultra en ik krijg 60-70 fps

i7 920
6gb 1600mhz cl8
6950 2gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan