Mijn pc valt telkens uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

sokol

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Ik heb net 10 min geleden mijn pc geformatteerd en windows xp geinstaleerd
Maar mij pc valt telkes uit als ik wat doe zoals volumeregeling openen of iets instaleren

ik zelf denk zelf dat het om mijn drivers gaat ik heb het gescant en JAH er zijn drivers die niet geinstaleerd zijn is dat mijn probleem waardoor mij pc steeds uitvalt? :confused:

hier is een printscreen:

ik heb geen Drivers CD meer dus ik moet alles via internet weer downloaden kunnen jullie mij aub alle 5 drivers voor me zoeken ( DE JUISTE 5) want als ik telkens op internet ga valt het steeds uit

Bedankt! IK REKEN OP JULLIE ( ik ben vaker op dit site geholpen ik ben er echt tevreden mee) help me dit keer ook! :D

Hoi,

Driver voor je grafische kaart is 'bad' en dat is de oorzaak.
Je beeld valt gewoon weg.
Zoek naar het goede stuurprogramma en je probleem is voorbij.

Het lijkt me niet écht mogelijk wat je 'hier' vraagt, want zodra je een bericht van één van ons krijgt met 'links' naar de download van goede drivers ...... en je klikt daarop, zal je beeld weer wegvallen.

Het lijkt me ook dat je zelf bést wel een oplossing weet.
Als je in staat bent hier dit bericht te sturen, ben je ook in staat een oplossing te vinden voor het driverprobleem.
Beetje selfsupporting is niks mis mee joh .... word je 'groot' van .... :thumb:
... of je bent gewoon liever lui dan moe natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Heb je je Windows wel eerst geupdate met Service Pack 2 of 3 en daarna Microsoft Update gedraait?

DriverAgent... dat klinkt als een geniepig programma vol met spyware? :confused:

Titel van de vraag aangepast.
Help mij? zegt niet zoveel over je probleem.

//Edit..
Laten we doorgaan in de link die frankwannet gaf.
Het gaat nog steeds over hetzelfde probleem, en dat mag gewoon in één topic blijven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan