Mijn PC valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutgerr

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
8
Mijn PC die valt constant uit, dat is heel vervelend als je net aan het gamen bent ofzo,,
Ik speel regelmatig ET maar dan doet hij het na een uur ofso niet meer,, dan stopt hij der gewoon mee en dan moet ik de pc opnieuw opstarten.
Ik wilde net even FIFA 2007 installeren maar dan zit ie op 1 of 2% en dan houd hij der weer mee op. ik wil a.u.b wat dingen weten wat ik er tegen kan doen,,
Want net wilde ik Everest installeren en toen viel die weer uit..
 
Welkom op Helpmij.:)


Kijk eens in de kast of er niet te veel stof tussen de fan's en koelblokken zit. Met name je videokaart en processor fan/koelblok.
 
Ik heb al de stof al weggehaald.. het is vooral als de PC ''harder" moet werken.. Dus ik wilde net even Everest en Fifa 07 installeren en dan stopt ie ermee.. dan loopt hij vast.. en ik heb nog iets raars dat er een heel hoogje toontje uit mijn pc komt.. hele hoge piep
 
1 continu toon of varierend kort/lang?
Welk moederbord en Bios heb je? Onlangs nog iets aangepast in de kast? Draaien de fan's nog allemaal?
 
Hoe kan ik zien welk moederbord en BIOS ik heb.. en de toon is af en toe. dus niet de heletijd
 
Dit probleem heb ik ook gehad, mar het was bij mij alleen bij het gamen. Dan liep hij vast of ging hij uit tijdens gamen. Toen ben ik naar een bedrijf gegaan en het bleek een kapotte videokaart te zijn.
 
hmm ik heb het ook maar het gebeurd niet vaak meer vooral nu omdat ik koeling verbeterd heb tijdens het gamen maar bij mij valt m`n helecomputer uit en start opnieuw op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan