Mijn PC valt zo nu en dan ineens uit??? HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net viel de pc weer uit...

In het logboek staan een paar foutmeldingen op die tijd van uitvallen:

Bron: Eventlog
De vorige afsluiting van het systeem om 14:56:39 op 16-7-2008 is onverwacht gebeurd.

Bron: Provider van gebeurtenislogboek voor Servicebeheer
De Eset Trial Reset-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord.

Bron: Provider van gebeurtenislogboek voor Servicebeheer
Time-out (30000 seconden) tijdens het wachten op het verbinden van deze service: Eset Trial Reset.

Bron:HttpEvent
Kan het beveiligingspakket Kerberos voor verificatie vanaf de server niet initialiseren. Het foutnummer is opgenomen in het gegevensveld.

Door 1 of meerdere van deze fouten viel de pc weg... de WMI fout deed zich in dit geval niet voor...

Wie helpt mij verder?

Dank!:thumb:

Ik denk dat het nu verholpen moet zijn. Waarschijnlijk moet deze foutmelding niet meer in het logboek komen:

Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.

Wat betreft 'C:\Windows\System32\startup.exe'. Wat gebeurd er als je op uitvoeren klikt?

Modag

Had je laatste post niet gezien.:rolleyes:.

Laatst bewerkt:
Als ik op uitvoeren klik of annuleren klik doet ie hetzelfde lijkt wel... geen rare dingen.
Pas nadat ik dit scherm uitvoer of annuleer gaat ie verder met opstarten (msn, enz.)

Hoe kan ik deze onderstaande foutmelding oplossen???
Hierdoor loopt mijn pc steeds vast...

Kan het beveiligingspakket Kerberos voor verificatie vanaf de server niet initialiseren. Het foutnummer is opgenomen in het gegevensveld.

HELP!!!

Ik vraag me steeds meer af of dit niet komt doordat ik de 64bit versie van Vista Home premium heb... kan dit niet hierdoor komen?

Te weinig ondersteuning van de software???

hallo, ik heb ook hetzelfde probleem, zelfs met een reinstall geeft hij nog altijd dezelfde foutmelding + hij loopt nog altijd af en toe vast. En ik heb ook vista 64 bit vista. Wimce, loopt hij nu nog altijd vast of niet, nadat je de repository files hebt verwijderd? Ik krijg ook nog 2 andere foutmeldingen die jij ook krijgt, maar volgens mij mag men die fouten negeren: "Kan het beveiligingspakket Kerberos voor verificatie vanaf de server niet initialiseren. Het foutnummer is opgenomen in het gegevensveld" en "Time-out (30000 seconden) tijdens het wachten op het verbinden van deze service: messager service" => deze fouten hebben volgens mij niets te maken met het vastlopen, alleen die wmi error. Mogag, ik heb die wmi error eens opgezocht op internet, volgens de ene moet je ze in veilige modus verwijderen, volgens de andere niet, wat zou het beste zijn? De foutmelding zal misschien verdwenen zijn, maar zou het crashen ook gedaan zijn dan? Wat ook raar is, is dat de foutmeldingen na 2 keer opstarten verdwenen zijn uit het logboek. Alleen de kerberos foutmelding blijft. Wanneer ik de computer dan de volgende dag terug opstart, verschijnen de foutmeldingen terug opnieuw. Na 2 keer opnieuw op te starten verdwijnen ze terug. Heel bizar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan