mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbski

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
beste mensen ik wil graag mijn pc onderdelen met jullie delen zodat ik weet of die goed genoeg is ik ben ie echt een overcloacker dus als d spel maar goed op een high of ulta level goed draait

asrock extreme 3 970 moederbord
amd fx 8120 3.1 ghz processor
msi radeon r9 270x 2gb videokaart
geheugenkaart 8 gb crosair

met dit onderdelen speel ik GTA V (high) (very high) maar iets loopt soms vast bewegingen worden trager en over paar seconde is het weer over begint spel weer soepeler te draaien

Heb je de temperaturen al eens gemeten? het kan zijn dat je temperaturen te hoog liggen. Overigens weet ik niet perfect wat je waarop kan spelen :|:

nee maar ik keek via de taak beheer hoe alles liep zag processor kei naar omhoog gaan en daarna weer omlaag

Dat is je game dan weer. Check je temps tijdens de game met Speccy. Controlleer ook op spyware en anderehande virussen. Hoelang is die pc draaiende op huidig OS?

wat bedoel je met checken elke 3-4 maanden? je moet je NU checken :P

GTA V zal op deze pc niet op high of ultra kunnen draaien. Ik denk dat je op medium een acceptabele framerate van ongeveer 50fps zal kunnen bereiken op 1080p. In dit systeem bottleneckt er niets. Het probleem ligt bij zowel de CPU als de GPU. Deze zijn niet toereikend voor games op high of ultra.

Daarnaast verzoek ik je leestekens te gaan gebruiken in je berichten. Je vraag en berichten zijn erg onduidelijk. Daardoor zul je weinig antwoorden krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan