mijn r4i gold card werkt niet meer:(

• Onderwerp starter Onderwerp starter 2208
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

2208

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2011
ik heb een jaar geleden ongeveer een r4i gold card gekocht en hij deet het eerst perfect
maar later deden nieuwe spellen het niet dus heb ik een update gedaan toen werd het kaartje op de dsi weergeven als alex stormbreaker en toen ik het kaartje opstarte bleef hij steken op loading... Graag hulp ik heb het sd kaartje helemaal leegehaalt nu
R4I-GOLD-EDITION-R107479-1.jpg

ik heb dit kaartje alvast bedankt

Dan heb je niets meer aan je R4 kaart. Deze dingen zijn namelijk puur en alleen om illegale spelletjes op je DS te draaien. Dat wil nintendo niet, want op die manier, verdienen zij er niets meer op. Om te voorkomen dat gebruikers dit doen, brengt nintendo met enige regelmaat updates uit. Hierdoor wordt het gebruik van een R4 kaart en dergelijke dingen onmogelijk. Op de DS Lite en de oude DS had je hier geen last van.

R4 is niet alleen voor het draaien van kopieën, maar ook voor het draaien van homebrew. Zover ik weet is dat niet illegaal, maar ik weet het niet zeker. En je moet inderdaad je nintendo niet updaten, dan werkt je R4 kaartje niet meer. De SD kaart van de R4 moet je ook eigenlijk niet formatteren, hier staan de benodigde bestanden van R4 op. Om deze firmware er opnieuw op te zetten, moet je even google'en.

maar werkt hij nu nog wel op de ds lite dan en hoe moet hij daar dan op werken

oke ik heb de firmware maar blijft nog steeds op loading...

R4 is niet alleen voor het draaien van kopieën, maar ook voor het draaien van homebrew. Zover ik weet is dat niet illegaal, maar ik weet het niet zeker. En je moet inderdaad je nintendo niet updaten, dan werkt je R4 kaartje niet meer. De SD kaart van de R4 moet je ook eigenlijk niet formatteren, hier staan de benodigde bestanden van R4 op. Om deze firmware er opnieuw op te zetten, moet je even google'en.
Homebrew mag idd. Echter, op het moment dat je weet hoe dat moet, weet je ook dat je geen updates moet draaien :P

hij start nu wel op maar blijft steken na een minuut

hij start nu wel op maar blijft steken na een minuut

ik had het zelfde probleem met mijn normale r4 kaart...de oplossing was BIJ MIJ een nieuwe SD kaart kopen....de SD kaart werkt niet meer op mijn DS.
nieuwe gekocht en hij deed het weer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan