Mijn security keylogger

Status
Niet open voor verdere reacties.

hsshm

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2011
Hello

Ik heb een simpele keylogger gemaakt die je op uw computer kunt installeren en zo uw computer kunt beveiligen. Je kunt de keylogger ook gebruiken als back-up systeem, om ingevoerde karakters later op te sporen. Je moet zelf het programma activeren, en die registreert de datum en uur. Daarna moet je het zelf deactiveren, en kun je eventueel de ingevoerde data opslaan. Dit programma kan ook gebruikt worden voor parental control.

Als laatste nog een belangrijke opmerking: dit programma heb ik ontwikkeld voor bovenstaande acties.

Test het uit, en als je een bug hebt ontdekt, laat het me gerust weten! Ook tips en opmerkingen zijn natuurlijk welkom!

*KNIP*

Have fun

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk aan hsshm!

Ik zit op dit moment op mijn stage, wanneer ik thuis ben zal ik hier zeker naar kijken, ben wel even benieuwd en ik kan wel wat extra beveiliging op mijn computer gebruiken :D Is het programma lastig te begrijpen, of is er eventueel een tutorial bij mogelijk? Kan altijd handig zijn om zeker te weten dat ik het goed doe ;)

Link verwijderd en topic gesloten. Helpmij.nl is niet een forum om dit soort dingen te testen. Wie garandeert, dat de maker zelf niks er mee uit kan halen, als iemand het installeert? Daarbij hebben genoeg mensen ellende met keyloggers om deze vanaf het systeem te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan