Mijn sims 3 werkt niet door videokaart!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ranialol1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2013
:(Hallo allemaal,
Ik ben droevig ik heb net sims 3 gekocht maar ik heb het geinstalleerd en al toen klikte ik op spelen en dan kwam er een balkje te voor schijn en er stond: Het spel kan niet gestart worden
Aparaat 0 kan dit spel niet draaien.
Geen ondersteunde videokaart gevonden.
Controleer de Hardware van je systeem.

Terwijl ik een laptop heb waarin geen plaats is voor een videokaart en ik weet trouwens niet wat een video kaart is fff IK BEN IN DE WAR!!

:confused:

Kun je me a.u.b. uitleggen wat een videokaart is liefst en ook met hoe kan ik het spelen zonder videokaart!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo ranialol,

het lijkt erop dat je laptop niet goed genoeg is voor de sims,
zou je misschien het merkt en het type van je laptop willen geven?
dan kunnen wij even kijken of je er iets aan kan doen.

Bedankt voor de hulp maar..

Maar ik weet heel goed dat mn pc er goed voor is want ik heb het spel goed gedownload het ging vlotjes tot ik op spelen klikte en ze zeiden dat ik gn videokaart had fso iets met dat probleem
en de dag dat ik mn pc had gekocht ben ik ermee naar de maker gegaan en hij zei toen: u hebt een videokaart nodig als u wilt spelen met pc games! ik geloofde dat niet en ik zei gwn dat hetlater kon nu heb ik veel spijt maar wt ik dat het gwn het videokaart is en niet het pc anders had die nooit zelfs het startpagina willen openen!!!

oh verkeerd gekeken :(, je kan inderdaad de sims niet spelen op je laptop.

maar ranialol, ik begrijp je niet helemaal goed.
maar je laptop kan de sims3 dus NIET spelen.
je laptop is gewoon te oud en niet gemaakt voor computerspelletjes.

Maar ik weet heel goed dat mn pc er goed voor is want ik heb het spel goed gedownload het ging vlotjes

Dat je de game goed kon downloaden heeft geen invloed op het feit dat je het dan zou kunnen spelen.
Vergelijking: Ik kan ook bij een garage 24inch velgen kopen maar wil niet zeggen dat ik ze onder mijn Mini kan leggen. Verder vind ik je voorgaande bericht zeer onsamenhangend en begrijp dus niet wat nu je verwachtingen waren.
Maar wat dit probleem betreft is het wel duidelijk: Je laptop voldoet niet aan de eisen om Sims3 te kunnen spelen.

PS: Een poging om gebruik te maken van leestekens der Nederlandse taal zou wenselijk zijn in je berichten.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan