Mijn site doet ineens heel erg raar :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat om mijn eigen site, dus met die link kan ik niet heel erg veel... Toch bedankt.

Als je zeker weet dat je zelf geen bestanden hebt aangepast zou ik even contact opnemen met je host,misschien dat er daar iets mis is gegaan.

Als je zeker weet dat je zelf geen bestanden hebt aangepast zou ik even contact opnemen met je host,misschien dat er daar iets mis is gegaan.
Ik heb de permissies proberen aan te passen om de bestanden te bewerken in Wordpress, is daar misschien iets misgegaan?:o

Dan is het dus niet 'ineens' mis gegaan he? Lijkt me inderdaad dat je een permissie fout hebt ingesteld. Dat kun je ook aan de foutmelding zien, de browser zegt dat hij geen toestemming heeft om die pagina te bekijken.

Dan is het dus niet 'ineens' mis gegaan he? Lijkt me inderdaad dat je een permissie fout hebt ingesteld. Dat kun je ook aan de foutmelding zien, de browser zegt dat hij geen toestemming heeft om die pagina te bekijken.

Wat kan ik hier aan doen?:o

instellen dat iedereen het bestand kan uitvoeren dus bijvoorbeeld index.php minimaal op 755

Ik krijg nu steeds dit als ik een plugin wil installeren:
Downloaden installatiepakket van http://downloads.wordpress.org/plugin/ultimate-blogroll.2.5.2.zip…

Warning: touch() [function.touch]: Unable to create file /home/rmemelink/domains/fifa-nederland.nl/public_html/wp-content/uploads/ultimate-blogroll.tmp because Permission denied in /home/rmemelink/domains/fifa-nederland.nl/public_html/wp-admin/includes/file.php on line 179

Warning: unlink(/home/rmemelink/domains/fifa-nederland.nl/public_html/wp-content/uploads/ultimate-blogroll.tmp) [function.unlink]: No such file or directory in /home/rmemelink/domains/fifa-nederland.nl/public_html/wp-admin/includes/file.php on line 493

Download mislukt. De doelmap voor het streamen van bestanden bestaat niet of is niet schrijfbaar.
Iemand de oplossing?

Je moet de hele map wp-content veranderen naar 777 en ook de mappen en bestanden die erin zitten.

Je moet de hele map wp-content veranderen naar 777 en ook de mappen en bestanden die erin zitten.
Lijkt me niet veilig, daarmee mag iedereen alles in die mappen. Volgens deze pagina zou 755 voldoende moeten zijn.

Zoals ze daar ook zeggen:
No directories should ever be given 777, even upload directories. Since the php process is running as the owner of the files, it gets the owners permissions and can write to even a 755 directory.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem maar weer op 755 gezet, ik probeer hem straks uit.

Soms moet je de mappen op 777 zetten, heb ik ook last van. En als je dan gedaan hebt wat je moest doen, zet je die mappen weer terug naar 755 of naar 6 nog wat. zodat er niets mee gedaan kan worden.
Plugins die een updte krijgen, hebben ook weleens 777 nodig, tenminste dat heb ik weleens bij de hand gehad. Niet alle plugins dus ja, verschilt dus.

Normaal staan mappen op 644 of 755

Sommige plugins hebben even 777 nodig om te updaten of om de boel op te starten is mijn eigen ervaring. Dan zet ik de plugin op 777, doe wat ik moet doen en zet hem weer terug op de standaard waar hij op stond.
Dus het is even afhankelijk van wat je wilt doen.

Normaal gesproken is 755 voldoende.

Normaal staan mappen op 644 of 755

Sommige plugins hebben even 777 nodig om te updaten of om de boel op te starten is mijn eigen ervaring. Dan zet ik de plugin op 777, doe wat ik moet doen en zet hem weer terug op de standaard waar hij op stond.
Dus het is even afhankelijk van wat je wilt doen.

Normaal gesproken is 755 voldoende.
Dus af en toe aanpassen is voldoende? No probs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan