Mijn site gebruikt te veel bandbreedte

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_king16v

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
64
Hallo, ik heb een website: http://www.domeen.nl en ik vroeg me af of er niet te veel bandbreedte gebruikt wordt. Ik had al ergens gelezen, dat het door een "lek" kan komen?

In de maand oktober gebruikt de frontpage alleen al bijna 26 gigabyte aan bandbreedte...gemiddelde aantal bezoekers is 4000 op een dag..... Of is dit wel normaal?

Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Vergeleken met mijn statistieken van mijn site klopt het wel ;). En alleen de `frontpage` is natuurlijk al een heel groot deel van de site omdat die site vooral om die posts gaan ;).

De Googlebot verbruikt, bij mij, ook ong 10 GB per maand. Dus als je speciaal wilt verminderen kun je bij Google inloggen en daar kun je bepaalde instellingen instellen dat Google je site minder bezoekt ;). Maar dat lijkt mij niet echt nodig.
 
jaha ik denk ik ga eens kijken, maar een babes site met veel foto's etc etc wat denk je, dat zuigt publiek! lijkt me een niet zo bijzonder verbruik. kijk anders eens in je controlepaneel, daar moet je kunnen zien welk gedeelte het meeste bandbreedte verbruikt :cool:
 
whooh, ik wist echt niet dat dat zoveel band breedte zo "vreten"...

die 26 Gb geeft ie aan dat dat van Domeen.NL komt en dan komt er nog een kleine 20 Gb van andere zaken binnen de site.....


leuke site heb je kleinnico... ik ga ff verder kieken.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan