M'n fotosite is wellicht een beetje te groot voor je om te importeren, maar je zou het met de volgende voorbeeldsite wel kunnen doen, zodat je een beetje snapt hoe het in elkaar zit;
http://home.tiscali.nl/~intad/GPnew/home.html
Het is gewoon een combinatie van frames en tabellen.
In totaal heb ik vier frames gebruikt;
1) Het vaandel
2) Linkerframe menu
3) Rechterframe menu
4) Het middenframe (hoofd/main)
De galleries zelf op m'n fotosite heb ik gemaakt in fotosjop, die ze zelf al omzet in html.
Op dit moment ben ik echter gestopt met frames gebruiken en ben ik helemaal overgestapt naar tabellen/cellen.
Dit omdat een zoekmachine een framespagina (child) uit z'n verband kan trekken en na een zoekactie dus alleen de link naar de child geeft waardoor de rest van de site niet wordt weergegeven.
Daar zijn wel weer scriptjes voor dat je dan ipv in dat frame op de hoofdpagina komt, maar daardoor maak je weer kans dat iemand gewoon weer doorfietst naar de volgende site omdat hij niet gelijk vind waarnaar hij op zoek is.
Het is trouwens absoluut niet m'n bedoeling om je sites af te zeiken hoor, want ze zijn inhoudelijk zeer goed.
Ze verdienen naar mijn mening echter een mooier en verschillend uiterlijk.
Als je naar een andere editor over wilt gaan, dan kan ik zeker dreamweaver aanraden.
Ik ben er aan begonnen omdat ik me in de toekomst in Flash wil verdiepen en deze editor daar (en met nog veel meer dingen) uitstekend mee samenwerkt, het is tenslotte van dezelfde maker.
Indien je nog vragen hebt, dan hoor ik (of we) het wel.