mijn vista blijft steeds vasthangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsaro

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Berichten
10
heey

ik ben me al een tijdje aan het ergeren over mijn vista (syncmaster 931bw) want hij blijft steeds vasthangen bij het opstarten. dan moet je een kwartier wachten dan doet hij het even. daarna hangt hij vast en moet je de stekker er uittrekken. anders gaat hij gewoon niet uit. ik heb al een paar keer systeemherstel gedaan. maar dan doet hij het een tijdje en dan valt hij terug op dat vasthangen. graag hulp!

groetjes matsaro.
 
Vista dvd erin, opstarten (aanpassen in je bios) en kies voor herstellen.
 
heey

ik ben me al een tijdje aan het ergeren over mijn vista (syncmaster 931bw) want hij blijft steeds vasthangen bij het opstarten. dan moet je een kwartier wachten dan doet hij het even. daarna hangt hij vast en moet je de stekker er uittrekken. anders gaat hij gewoon niet uit. ik heb al een paar keer systeemherstel gedaan. maar dan doet hij het een tijdje en dan valt hij terug op dat vasthangen. graag hulp!

groetjes matsaro.

Waarom zet je de naam van een beeldscherm tussen haakjes? De syncmaster 931bw is volgens Google toch echt een beeldscherm. Je besturingssysteem is op je PC opgeslagen hea.

Probeer is wat coenraad zegt. Heb je anders niet iets van PC Angel op je pc staan?
 
Laatst bewerkt:
Installeer windows 7!!!! is je het nog niet opgevallen dat vista troep is!!!!
Hoewel ik geen tegenstander ben van vernieuwing is dit mij te kort door de bocht. Ik heb vista ruim een jaar en de vermeende troep ben ik niet tegen gekomen. Ik denk dan ook dat vragensteller meer baat heeft met een goed antwoord dan de aanbeveling om 7 aan te schaffen.( Dit laatste gaat hem nl geld kosten.)
 
Hoewel ik geen tegenstander ben van vernieuwing is dit mij te kort door de bocht. Ik heb vista ruim een jaar en de vermeende troep ben ik niet tegen gekomen. Ik denk dan ook dat vragensteller meer baat heeft met een goed antwoord dan de aanbeveling om 7 aan te schaffen.( Dit laatste gaat hem nl geld kosten.)

Liever een goed werkende pc door wat geld uit te geven dan een slecht werkende ;) Zo houden we de economie ook rollende ^^
 
Installeer windows 7!!!! is je het nog niet opgevallen dat vista troep is!!!!

Wat een onzinnige opmerking.:confused:
Heb ook Vista meegemaakt, met zijn kinderziekten.
Draai nu ong. een jaar RC release van Windows 7.
In het begin zijn het vooral de hardwareleveranciers die achterlopen met de ondersteuning voor de apparaatuur.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan