mijn vista laptop start maar half op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen12320

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
ik heb een windows vista laptop die start niet goed op
hij komt de laadbalk voorbij maar dan word het beeld zwart en is er alleen nog een muis in beeld die ik overgens wel kan bewegen.

heeft iemand een iedee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen:)

Welkom bij Helpmij.nl

Heeft de laptop dit altijd gedaan.
wat heb je gewijzigd voordat dit probleem zich voordeed.

dit heeft hij niet altijd gedaan en ik heb dus ook niks gedaan qua veranderingen voor dit gebeurdel.

en in veilige modus opstarten wil dat ?

Dat stilstaande beeld, da heb ik ook even, en na paar seconden krijg ik pas het aanmeld scherm...
Op dat moment is hij zeker weten nog iets aan het laden... Waarschijnlijk zit er daar iets fout... Zoals puppie al zei: start eens in veiligemodus op, en kijk of je in logboeken kunt zien wat er fout gaat

Daarnaast zit er ook een herstel optie op je laptop waarschijnlijk, als je geen belangrijke bestanden hebt, kun je dit eens proberen.

je kan ook eens proberen bij het opstarten, f8 te drukken(dan kan je ook kiezen voor veilige modus enzo)

maar als dat niet lukt kan je eens gaan voor laatst goed werkende configuratie :thumb:

maar het probleem is dus dat ik ook niet in veilige modus kan komen en op f8 drukken enzo werkt ook niet want dan kan ik niets selecteren

dan zou ik voor een volledige recovery gaan.

Met de Vista DVD opstarten en dan een herstelpunt terugzetten?

Greetz

ok zal ik dat maar eens proberen allemaal heel erg bedank voor het helpen:thumb:

wanneer je de windows laadbalk hebt gezien moet je toch al lang op f8 gedrukt hebben, niet? :confused:

bedankt voor het helpen

ik ben er weer mee naar de winkel gegaan en wat bleek de harde schijf wat kapot.
daardoor kon hij niet meer opstarten.
ik krijg nu een nieuwe :thumb::)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan