Mijn vriend is gehackt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robje007

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
Hallo,

Ik ben nieuw hier op helpmij en normaal zal ik nooit een forum starten maar nu heb ik echt hulp nodig. Omdat ik niet meer weet wat ik moet doen!
Een vriend van mij zn laptop is geinfecteerd geweest met trojans of nu nog steeds dat weet ik niet, maar wel gebeurden er vreemde dingen op zijn laptop. We waren aan het skypen en dan wordt er een 1 of andere j bosman aan het gesprek toegevoegd. terwijl hij dat niet heeft gedaan want ik zat met scherm delen me te kijken. Euhm ik ga vragen of ik binnenkort een paar mbam logjes van hem kan krijgen. Ìk heb met mbam gescand,hitman pro gescand, superantispyware gescand en clamwin antivirus gescand! En af en toe hoor je ook nog hello op zijn laptop. en het laatste is nog dat ie waarschijnlijk ergens in de buurt is omdat de hacker via bluetooth begon te praten!

Sorry als het niet helemaal duidelijk is ik ben nog 13 :s

Groeten R N

Heb je een herstelpunt aangemaakt voor de problemen zich voordeden? Zo ja, herstel dan naar dat herstelpunt. Dan is alles snel en eenvoudig opgelost.

Hoi,

Ik heb naar herstelpunten gekeken maar er zijn alleen herstelpunten van nadat het virus zich heeft geinstalleerd! :(
Dus dat is jammer genoeg nog geen oplossing

Groetjes Robin

Laatst bewerkt door een moderator:
MBAM Log

Hier nog een MBAM log van de scan:

*knip*

Gewoon windows opnieuw installeren, bij de meeste laptops zit er een recovery partitie aan boord, dus dan heb je geen cd nodig :)

Bednkt voor je reactie!Ik kom zondag bij hem langs en herinstalleer windows! Maar ik heb gezien dat er op het netwerk zelf ook vreemde dingen gebeuren heeft dat met het virus te maken?Of is het toch iets anders?

Groetjes Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan