mijn webpage doet het niet. Hoe komt dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door henk123
Ik krijg elke keer als ik mijn webpagina wil open, www.kindernevendienst.tk deze regel te zien The daily bandwidth limit for this customer has been exceeded. Try again after midnight, EST.
Click here for more information

Hoe kan dit.

Welkom Henk op helpmij.
Dit betekent dat je veel bezoekers hebt gehad:) , nadeel is dat je datalimiet voor die dag gebruikt is...

Je kan eventueel switchen naar een andere provider, of iets minder grote dingen op je site zetten, zodat je dataverkeer van/naar je homepage minder hard gaat.

Heel simpel, gewoon even op here klikken en je krijgt all info;

The bandwidth limit for General SE Solutions is 66.6 MB per day or 2 GB per month.

The bandwidth limit for General Solutions is 16.7 MB per day or 500 MB per month.

Dit kan dus twee dingen betekenen;

1) Je hebt zeer veel bezoekers gehad.

2) Je hebt een website met zeer veel pages.

In beide gevallen betekent het dat je zeer snel aan je maximale dagelijkse dataverkeer zit, deze is gelimiteerd.

Als ge met uw ftp program update ,moet ge in het ftp program de htlm file veranderen in index.htlm. Probeer dat eens

Geplaatst door hensenbok
Als ge met uw ftp program update ,moet ge in het ftp program de htlm file veranderen in index.htlm. Probeer dat eens
Wat bedoel je hier dan mee? Dit zal het verbruik niet verminderen.
BTW het is HTML-file en index.HTML

Greetz

Dat is het probleem niet

Je kunt soms wel op de site komen maar soms geeft hij ook die regel aan dat er een of andere limiet is bereikt. Maar dat lijkt me sterk als er gemiddeld zo n 10 bezoekers per dag op komen. En die komen er nu ook nog wel maar op een gegeven moment kun je dan die dag niet meer op de site en komt er die regel op te staan. Hoe kan dat nou?

Als ik jou zou zijn zou ik eens mailen naar de support en vragen wat de oorzaak is, misschien kunnen zij het dan oplossen.
Greetz

Re: Dat is het probleem niet

Geplaatst door henk123
Je kunt soms wel op de site komen maar soms geeft hij ook die regel aan dat er een of andere limiet is bereikt. Maar dat lijkt me sterk als er gemiddeld zo n 10 bezoekers per dag op komen. En die komen er nu ook nog wel maar op een gegeven moment kun je dan die dag niet meer op de site en komt er die regel op te staan. Hoe kan dat nou?

Kan je ons vertellen hoe zwaar (in kb's of mb's) de site is (kan je zien door te rechtsklikken op de map waarin je website staat en dan kiezen voor eigenschappen)?

Wanneer je site bijvoorbeeld in totaal 1.67 MB is en je hebt de normale account dan is na 10 bezoekers de limiet al bereikt (16.7 MB per dag).

bytes....

Ik heb dus 2 pagina's omdat ik de site aanmaak via een kennisnet programma waarmee je makkelijk een website kan maken maar hier kun je geen teller op kwijt en die heb ik dus op mijn eerste pagina staan met een link naar de pagina van kennisnet. (www.websitemaker.scholier.kennisnet.nl)

Nu heeft die eerste pagina 718bytes gebruikt en de tweede dus die van kennisnet 450bytes terwijl hier alles op staat, gastenboek foto's enz. Hoe kan ik dit nu oplossen of die 16mb per dag vergroten, zonder dat ik er voor moet betalen??

Henk

bedankt maar........

Bedankt frans maar dan verlies ik natuurlijk wel mijn adres op het internet omdat ik
www. kindernevendienst.tk al gelinkt heb aan mijn adres bij brinkster en dat kan ik niet zomaar wijzigen. En dit adres is nu al bekend gemaakt dus ik denk dat dit niet echt een oplossing is.

Kan ik niet de grote van mijn site veranderen. Bijvoorbeeld die begin pagina waar verder niets op staat als alleen een teller en een link en het neemt toch 714 kb in beslag terwijl de echte pagina maar 400kb verbruikt. Hoe kan dat.

henk

Dat valt alleen te bezien als de website te bekijken is en dat is op dit moment niet het geval.

Weet je trouwens zeker dat je de url niet veranderen kan bij dot TK, want volgens mij heb ik het al een keer in het verleden gedaan.

Nou ik denk dat het komt omdat er teveel kb op de site staan zoals jij al zei. Er kunnen dus nu nog ongeveer 10 mensen per dag op de site komen en die komen er nu ook nog maar dan houd het op.

Weet je nog hoe je die url verandert hebt?

je kan absoluut heel eenvoudig de redirect wijzigen.

je gaat naar http://my.dot.tk/cgi-bin/login01.taloha
Daar log je in
modify a domain
wijzig de referer url

klaar!

Dat de geocities pagina toch zo groot is komt daardat de reclame die hun erbij gooien ook meetelt...

Hoi Frans

Ik heb nu een nieuwe site aangemaakt in de hoop dat ik daar meer ruimte krijg alleen ik krijg het bij www.dot.tk niet voor elkaar dezelfde naam te houden dus www.kindernevendienst.tk en mijn url te veranderen.

Ik kan alleen via die link van jou mijn e mail adres invullen met het wachtwoord en dan of mijn profile veranderen of een ander tk adres halen maar dat wil ik niet ik wil mijn url adres veranderen niet mijn tk adres.

Weet jij hoe ik dat moet doen?

Alvast bedankt

Henk

frans????

anyways.. er staat duidelik beschreven wat je moet doen. waarom het bij jou anders is weet ik niet..
een mailtje naar dot.tk doet wonderen..

t.

Graag gedaan :)
Veel succes met de site :thumb:

Weten jullie misschien ook hoe ik van die reclame af kom en die banners op de site.

Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan