mijn website doet het niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo ik kwam net tot de ontdekking dat mijn website het niet doet.... en nu krijg ik een email en weet niet wat ik daar mee moet.... iemand een idee..
Mijn website wordt gehost door Ladot..

attachment.php

Bijlagen

• screenshot7.jpg
    screenshot7.jpg
    76,6 KB · Weergaven: 71
Dit schermpje betekend dat je website niet reageerd, ofwel: je website kan niet gevonden worden.

Dit lijkt mij een probleem in de html code.

volgens mij ff en time out, gaat wel weer over

Time Out

A Time Out occurs when a the web server's host compter was found using it's host/domain name, but a connection could not be established within a predetermined set time. The default time out is set to 90 seconds. This usually indicates a problem with your routers or firewall, or a web server hardware failure, or general Internet connectivity problems.

Gewoon ff wachten dus denk ik:)

Oke bedankt, ik wacht het even af... lijkt wel een soort reclame dat InternetSeer.,,,,:confused:

Ik vind het wel vreemd hoor, een kennis van mij heeft ook een site bij Ladot en die doet het wel.... zijn hier nog meer mensen die een site bij Ladot hebben en ook problemen ondervinden???

Het vreemde is dat ik gewoon op je site kan komen

Naja, dat is helemaal raar, hoe kan dat nou???
En wat zie je op mijn site??? toch geen vreemde dingen, misschien is ie dan wel gehackt.... ik kan met FTP ook niks meer uploaden...:(

Alles ziet er normaal uit. Kan geen gekke dingen vinden

Inderdaad me too. Het doet het gewoon weer denk ik.

Doet het inderdaad nu weer, raar hoor... krijg weer een email van dat InternetSeer wat is dat toch en hoe weten hun nou dat mijn site het wel of niet doet....

attachment.php

Bijlagen

• screenshot8.jpg
    screenshot8.jpg
    84,7 KB · Weergaven: 55
Daar kan ik wel op komen... naja het zal allemaal wel... ik hoop dat iemand mij nog kan vertellen wat dat InternetSeer is...

Lerosa bij InternetSeer heb je je heel waarschijnlijk zelf aangemeld. Meestal krijg je ook 1x in week een mailtje van ze met statistieken hoe vaak je site niet bereikbaar was/is ed.

Smartguy alle genoemde site's kan ik gewoon op. :)

Ja dat zou kunnen.... maar nu kan ik wel weer op mijn site maar ik kan niet uploaden krijg deze error:

Bijlagen

Ik denk gewoon dat ze wat problemen hebben.

Geplaatst door Lerosa
Ik vind het wel vreemd hoor, een kennis van mij heeft ook een site bij Ladot en die doet het wel.... zijn hier nog meer mensen die een site bij Ladot hebben en ook problemen ondervinden???
2 sites via ladot: de 1 is af en toe niet te vinden (vandaag dan) en de andere doet het prima.

Heb maar even op de website van Ladot gekeken, en zag dat er de volgende storing was:

28 januari 2003 22.00 uur - Problemen met een van onze webservers.
.
Op dit moment ondervinden wij technische problemen na de migratie van onze windowswebservers. Hierdoor zijn de wijzigingen die u gistermiddag en vandaag heeft aangebracht tijdelijk niet zichtbaar. Tevens is het tijdelijk niet mogelijk om wijzingen aan uw website aan te brengen middels FTP. Wanneer u op de server staat met het IP-adres 217.22.64.72 en 217.22.64.73 kunt u hinder van deze storing ondervinden. Onze technische dienst is momenteel bezig deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor eventueel ongemak.

Wordt dus nog ff wachten.....
Iedereen bedankt voor de reacties.:thumb:

Gisteren kon ik niet op je site komen , maar vanmorgen had ik geen enkel probleem
BiGWXXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan