mijn website, feedback ook hier gevraagd!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Berichten
377
Ik heb een website gemaakt!!
De website zelf ben ik nog hard mee bezig maar het forum daarvan is klaar, de website zelf als style ook.
hoop dat jullie hem mooi vinden en ben benieuwd naar jullie feedback.
wees wel beetje lief ;)
groetjes
michel
adres: all that mathers
 
Je menu valt van het scherm bij een 800x600 scherm. Verder mooi en zorgvuldig gemaakt.
 
Netjes en verzorgde site. Er is maar een grote maar.....

Ik denk dat je wel weet waar ik op doel ;)
 
here goes...

goed, volgens mij ben ik een reputatie aan het opbouwen wat betreft mierenneuken over websites:

Tijden zijn in GMT + 2 uur
+ 1 uur toch? Of heeft dit met de zomertijd te maken?
Ben je nog geen lid van All That Mather
s-je vergeten (en vraagteken)

De invulvenstertjes (gebruikersnaam, zoekvenster enz.) zien er nogal kaal uit in het wit. Misschien een randje erom?

'Menu' en 'Welkom bij All That Mathers' zijn niet op dezelfde hoogte uitgelijnd.
Hier komen de mededelingen te staan, hier vind je dus de laaste wijzingen en leuke nieuwtjes. Dit kan alleen worden gedaan door Moderators of door administrators.
De komma vervangen door 'en' of door een punt. En als je Moderator met hl schrijft zou ik dat bij Administrator ook doen.
Grootst aantal gebruikers online
e-tje vergeten
Dinsdag 29 Juni 2003 gaat de website open en het forum dan natuurlijk ook, ik ben benieuwd hoeveel leden we in de toekomst gaan krijgen en hoop dat gezellig board wordt.
Zelfde als net: de komma moet 'en' worden of een punt. Het laatste deel van de zin loopt trouwens nogal krom.
Hier kun je stemmen op de meiden, omdat de website net open is heb ik deze selectie gemaakt maar in de toekomst kunnen ook opgestuurde foto's!!!
Na meiden moet een punt. En aan het einde van de zin even ‘geplaatst worden’ oid toevoegen. Bovendien zou ik de poll centreren.

De zinnen in het vakje ‘Wij’ zijn nogal krom en de interpunctie verdient ook nog wat aandacht. De tabel ‘Board master’ is net een tint anders van kleur.
DVD’tje :)

Waneer ik klik op de email van een gebruiker vraagt men om in te loggen?
wanneer :)

officieel is het trouwens ‘e-mail’

veiligheids overwegingen
moet aan elkaar

met een c
contacteer dan de board administrator
contacteer, klinkt niet echt geschikt voor een jongerenste
ss
idem
daglicht besparings tijd
mag helemaal aan elkaar
geinstalleerd
trema op de i

phoe, zitten nog best wat fouten in. Ik zou hier even de spellingscorrector overheen halen.

De beheerders en modertors van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site.
moddertor? :D
Je geeft verder aan dat je geen … … sexueel-georienteerde berichten plaatst.
georiënteerd
Verder bewaard het systeem cookies op jouw computer
bewaart

I stem toe met de voorwaarden en ben ouder dan 13 jaar
Ik

Er zitten veel van dit soort foutjes in. Ik zou het nog een keertje overlezen. Verder ben ik benieuwd waarom de knop ‘auteur’ linkt naar de ledenlijst.

Verder ziet het er netjes uit. De kleuren zijn goed en alles is goed leesbaar. Ik zou wel nog iets doen aan de lege linkerhoek op http://www.allthatmathers.com/
 
Geplaatst door michelmathers
haha ja en ik beloof dat ik vandaag het adres terug zet speciaal voor jouw
Mijn dank is groot! :thumb:
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mensen met de resolutie 800 x 600 kunnen mijn menu maar tot ghostmail zien wat doe ik eraan??????????????
 
Geplaatst door michelmathers
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mensen met de resolutie 800 x 600 kunnen mijn menu maar tot ghostmail zien wat doe ik eraan??????????????
kleiner maken?

Ik denk dat je wel weet waar ik op doel
ahja. dat is duidelijk :rolleyes:
 
Geplaatst door meelman
ahja. dat is duidelijk :rolleyes:
Copyright geneuzel van mijn kant :D (Check dit)

Michelmathers, als ik je site hier bekijk staat de 800x600 versie precies duidelijk op het scherm. Mischien moet je toch je frame iets kleiner maken (ipv 770 740 ofzo?)
 
Ziet er goed uit, wel vind ik centrerend uitlijnen niet echt mooi en niet overal is de opmaak van de tekst hetzelfde.
 
alleen die poll klopt niet volgens mij, krijg hele wisselende cijfers. Ik gebruik kant en klare poll's terwijl mijn server wel php support. Weten jullie die script?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan