Mijn website mist nog iets maar wat????

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Ik wil nog iets heel tofs erop, maar weet niet wat? misschien weten jullie wat, hoop het. Greetz Michel

ik neem aan dat het vooral over eminem gaat, misschien wat downloads? en wat info over hem nieuws, biografie, albums, lyrics enz

ik heb zelf ook een (noobie) website ;) over 2pac en eminem kijk maar s, voor school ben nog mee bezig

cageDit is mijn site

succes
cage

Laatst bewerkt:
ja bedankt, das een heel goed idee!!!
Ik dacht misschien een nieuwsbalk, met nieuws van de site, maar waar haal je die vandaan.
Greetz Michel

ej ik heb mijn bericht aangepast ! ^^^

en hoe bedoel je dat pcies met dat nieuws, waar haal je wat weg?

gewoon een pagina maken met nieuws of gewoon uhm op je voorpagina ( op mijn site staat ook wel wat anders) :P

suc7 he

Laatst bewerkt:
He Michel,

misschien ook wat MP3-tjes er bij zien te krijgen

een nieuwsblok

een tip/top parade linken
linken naar meerdere sites,mbt tot alle soorten muziek

ja dat wil ik denk ook wel, maar van mijn server mag ik geen mp3 laten downloaden. Ja ik wil eigenlijk zo nieuwsbalk die dan steeds veranderd, is niet groot
en zorgt voor verandering
Greetz Michel

Misschien wallpapers van hem of zo , welke clips die al heeft gemaakt met plaatje van de clip erbij, over zijn tour , links naar officiële site en andere site's over hem!

:cool:

pcies van andere rappers enzo, en D12 natuurlijk want dat hoort bij eminem, en een soort rap top 40 ofzo ( zeg ook maar wat :D)

ja, ik moet eerst eminem uitbreiden en dat is nog lang niet klaar, maar bedoel meer grafische dingen op mijn website, een teller, een berichtenbalk,(die laaste heb ik al) Kijk die dingen maarkt het niet saai, maar mis nog iets. Greetz Michel

Ja, gewoon informatie over Eminem enzovoorts, nieuws, in de "nieuwsbalk" van TV zender TMF komt Eminem ook geregeld langs. Probeer wat roddeltjes en geruchten doormiddel van een nieuwssysteem op je site te zetten en zorg dat het een fanpage wordt. Verder wel leuke site! :thumb:

Geplaatst door michelmathers
ja, ik moet eerst eminem uitbreiden en dat is nog lang niet klaar, maar bedoel meer grafische dingen op mijn website, een teller, een berichtenbalk,(die laaste heb ik al) Kijk die dingen maarkt het niet saai, maar mis nog iets. Greetz Michel

Zet er bijvoorbeeld het "nummer van de week" op ofzo, of doe zoiets als: "nu in de spotlights", en daar doe je een rapper als Jay-Z ofzo met een verhaaltje erbij, verzin gewoon maar wat, heb ik ook bij m'n eigen site gedaan: http://www.msnaddonz.2ya.com/

thanks, ja zo nieuwsystem zoek ik ook, maar waar haal je die vandaan? Dat ik de nieuwe dingen van eminem laat voorbij gaan??
Groetjes Michel

Geplaatst door blaataap

Zet er bijvoorbeeld het "nummer van de week" op ofzo, of doe zoiets als: "nu in de spotlights", en daar doe je een rapper als Jay-Z ofzo met een verhaaltje erbij, verzin gewoon maar wat, heb ik ook bij m'n eigen site gedaan: http://www.msnaddonz.2ya.com/

die berichtenbalk is reclamevrij, hoe heb je dat gedaan? voor betaald? zag ook dat je link had met: maak dit je startpagina, heb je die ook van hotscripts??

Laatst bewerkt:
Ik wil wel wallpapers erop zitten, maar mag dat? moet ik zeker wel bron vermelden?
Groetjes Michel

Ja, ik denk wel dat die erbij moet staan, is wel netjes in ieder geval. En als jij een goed nieuwsscript hebt van hotscripts wil ik wel een nieuwsbalk scripten :). Kan je het combineren :thumb:!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan