Mijn website !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nascada

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hooi allemaal. Ik weet niet of dit mag, maar ik wou jullie mijn website laten zien. Ik ben voor 97% tegen pesten. Waarom niet 100%, nou gewoon, omdat dat niet dan ;)

http://xnascadax.come2me.nl/

Ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn, maar ik ben rond de 12/13 jaar nu ;) ik heb een spuughekel aan pesten, want ik word het zelf ook. Ik wil weten of het goed is dat ik op de muziekpagina een paar (ook ruige :P) clips plaats. Of dat niet verboden is, lijkt me niet, want op youtube kan je zo'n code in een keer kopieren. Ik ben nog lang niet klaar hoor ! Ik had nog een vraag. Hoe kan je er (gratis) voor zorgen dat je meer bezoekers krijgt ? Want mensen mogen mij mailen voor tips enzo, maar ik krijg helemaal geen mails.

Wie kan mijn website tot nu toe een cijfer geven ? Voor alleen de pagina's die bestaan :P

Xjes van Nascada

Je zou de schrijffouten er eens kunnen uithalen.
de klaagmuur is niet te lezen. Donkere kleur lettertype nemen.
ik zie plaatjes met daaronder de link waar het plaatje staat.
roze......je moet er maar van houden.....ik denk dat je een meisje bent.
plaatjes laden bij mij langzaam...dus ik denk dat je daar iets aan de reolutie moet doen.
Niet iedereen heeft een snelle internet verbinding.

voor de rest.......ga zo door en het wordt best mooier.

Dankje maar het is geen klaag muur, maar een berichtenmuur, gewoon om hoi enzo op te zetten :cool: jup ik ben een meisje ^^ ik zal werken aan de berichtenmuur, en ik heb alleen bij de bannerpagina plaatjes :P Thank you :p

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de pagina "Hulp nodig" heb ik 2 dingen tegen de bedreigingen die je uit.

1. De pagina heet "Hulp nodig" maar hetgeen wat het meest in het oog sprongt zijn bedreigingen als "Ik zal je straffen"/"Ik kom er wel achter" en dat vind ik een beetje tegenstrijdig.

2. Volgens mij hebben die bedreigingen hiernaast een verkeerd effect...... Ik weet namelijk dat ik jou Mailbus kan volpompen zonder dat jij ooit erachter komt dat ik het ben. En ik zou jou bedreigingen kunnen opvatten als een uitdaging. 10 jaar geleden zou ik die uitdaging aangenomen hebben.

Verder gewoon doorgaan.....

Ik toloreer ook geen emailspam, ik kom er wel achter wie daarvoor heeft gezorgd !
Echt niet hoor. Ik zou voor de website zeker niet je emailadres gebruiken wat je voor vrienden enzo ook gebruikt. Ik zou dus een appart emailadres maken als dit nog niet het geval was.
en bij alleiding zie ik:
{Jumpuuh}
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ndZYZfVwZws"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ndZYZfVwZws" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
staan. Hoort dit? Voor de rest een prima site alleen ook nog een beetje moelijk leesbaar.

Nee dat hoort niet, als je op de muziekpage kijkt doet ie het wel :P

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zorg er voor dat elke pagine de zelfde layout heeft. Dus geen blauw email formulier en een wit gastenboek;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan