Mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik mis een beetje de flexheid van de site Ik denk ook dat je een programmeur bent ivm ontwerper

Laatst bewerkt:
Wil je een eerlijke mening?????? Nou, vooruit dan:

- vreselijke kleuren
- ontwerp van niks
- lijkt op site van kind van 6

- vreselijke kleuren
- ontwerp van niks

sluit ik me bij aan, kijken even op portfolios site om er een smooth feeling aan te geven dat scheelt heel veel

wat kan dan beter

Wat kan dan beter?
Ik ben zelf ook maar iets aan het proberen
wat voor kleuren dan? etc.
ik heb kleuren nu aangepast.
is het zo beter?
hebben jullie ook iets positiefs of niet:

- vreselijke kleuren
- ontwerp van niks

Laatst bewerkt:
Het is en blijft net een afbeelding van een kinder-tekening

Nou ik heb de kleuren verandert in een "hip" kleurtje: oranje die stond erutussen op die website

is al wat beter, maar ik mis een portfolio ( dan neem ik aan het word portfolio) op de home pagina staan 2 links maar als ik jouw was zou er een aparte tab van maken in het menu.

BTW neem wel het plaatjes mee is net handig

belangrijk!

Als je echt alles wilt zien van de website kun je het beste safarie google chrome of firefox gebruiken! ik heb een beetje met CSS3 gespeeld en dat is daarmee het beste te zien

is al wat beter, maar ik mis een portfolio ( dan neem ik aan het word portfolio) op de home pagina staan 2 links maar als ik jouw was zou er een aparte tab van maken in het menu.

BTW neem wel het plaatjes mee is net handig

oke dat zal ik doen. en ik neem aan dat je plaatjes van de website bedoelt?
heeft iemand ook nog tips voor de header (plaatje boven)?

Laatst bewerkt:
Het gasten boek vind ik ook nog wat minder goed verwerkt, dit zal al een heel stuk mooier worden als je frame geen border gebruikt en je dezelfde achtergrond kleur gebruikt. Bijv.: http://mijnbierkrat.nl/

Het gasten boek vind ik ook nog wat minder goed verwerkt, dit zal al een heel stuk mooier worden als je frame geen border gebruikt en je dezelfde achtergrond kleur gebruikt. Bijv.: http://mijnbierkrat.nl/

Ik heb het gastenboek nu zo aangepast dat je de border niet meer ziet.
ook zijn de kleuren aangepast aleen ben ik persoonlijk nog niet tevreden met de achtergrond van de berichten
weet iemand een goede kleur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan