Mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.
een andere kleur of evt een patroon, en dan een logo er overheen.

EDIT: Andere kleur boven de streep.

Niet echt mooi
Is heel erg slordig, een veel te groffe jpg compressie, text kleur/groote ook niet erg netjes. en je gebruikt een zoveel % hoogte / breedte daardoor word de logo erg vervormd.

Niet echt mooi
Is heel erg slordig, een veel te groffe jpg compressie, text kleur/groote ook niet erg netjes. en je gebruikt een zoveel % hoogte / breedte daardoor word de logo erg vervormd.

ik heb de compressie nauwkuriger gedaan.
maar heb jij dan iets van voorbeelden of zo?

Ik zie dat je al een en andere veranderd hebt maar je moet de text niet mee laten scalen en de achtergrond liever ook niet, de achtergrond zou ik repeaten

Ik zie dat je al een en andere veranderd hebt maar je moet de text niet mee laten scalen en de achtergrond liever ook niet, de achtergrond zou ik repeaten

oke ik zal het zo dan want nu heb ik de tekst in het plaatje gezet en niet met de webbrowser erop

probleempje

Is opgelost hij doet het nu goed :)

Laatst bewerkt:
Hoi ,

Ik heb de site ook even bekeken en hier onder een aantal opmerkingen maar ook aan aantal persoonlijke voorkeuren. Dit is natuurlik persoonlijk maar misschien herkennen anderen het ook en zou je het eventueel kunnen bijstellen.

Tips.

Je site is nog niet gevalideerd. http://validator.w3.org/ Daar kun je je site even laten scannen. Hij geeft aan dat je nog wat "technische" opmaak foutjes hebt.

Als je je CSS laat valideren komen er 34 fouten naar boven. Sommigen zijn heel klein maar sommige kunnen impact hebben onder verschillende browsers. Probeer deze te herstellen.

Persoonlijk voorkeuren (Ik bekijk je site op een 24" mac)

• Doordat je je site volgens mij 100% width hebt gemaakt heb ik een heel groot oranje vlak onder mijn ogen. Misschien is een kleur schakering beter. (Gradient)
  • In het knopje aanmelden staat het woord aanmelden ook. Deze valt bij mij buiten de marge en staat niet netjes. Misschien het knopje groter of de tekst kleiner. Je kunt ook werken met margin: {} of padding:{} <- CSS

• NHA hier staat :"Aan deze pagina word nog gewerkt en is tijdelijk niks." Dan zou ik gewoon het tabblad verbergen.

• Gastenboek erg smal voor de rest van de site. Misschien de site een vaste breedte meegeven of het gastenboek breder.
    Lettertype gastenboek komt niet geheel overeen met de rest van je ontwerp

• Overig Design.. Ik lees in de reacties hierboven dat je nog een beetje zoekende bent v.w.b betreft de kleuren.
    Check eens http://www.colourlovers.com/
    Hier krijg je genoeg inspiratie en dit zijn allemaal kleuren die op elkaar zijn afgestemd. Dus kun je zo in je website toepassen

V.w.b. je header. Misschien zou je nog een vorm van een lichte schaduw over je site kunnen maken. Dan komt niet zo "gestapeld" over.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt.

Groeten Esor One

Ik heb al gelezen dat hij niet valid dat is toch wel een must. Daarnaast als ik op een button klik komt er een plaatje over het menu heen en kan ik niet meer navigeren? Verder oogt de website wat simpel, begrijp me niet verkeerd maar voordat ik op je link klikte zag ik webdesign in je url staan dan verwacht je toch wel wat meer dan dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan