Mijn Windows home basic vista is verlopen!!!!!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Guk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Hoi, ik heb een vraagje mijn vista is verlopen ...dus ik heb geen toegang tot mijn computer meer ...ik heb een licentie nodig het software is al geinstalleerd ..dus mijn vraag is kan ik nu gewoon een vista home basic kopen en het licentie daarvan gebruiken zonder dat ik het software er op moet zetten ???? p.s ik weet ook niet of ik een 32 bit of 64 bit versie heb ...ik heb een intel core duo E2140 (S775,1,6 Ghz, 1mb, 800Mhz en interne geheugen 1gb , een moederbord van asus p5GC-MX 1333hz ik weet niet of dat wat zegt.....

Als de Vista die er nu op zit legaal is, zou dat wel moeten kunnen.

32-bit of 64-bit kan je niet opmaken uit de hardware. Ik heb ook een 64-bit processor, maar m'n vista is 32-bit.

hoe kan ik weten of ik een 32 bit vista heb of 64 bit ?????

Door in vista zelf bij systeem in config scherm te kijken :p
Maar als je vista nu verlopen is en je hebt geen sleutel zal dit waarschijnlijk geen legale zijn, en dan is de vraag wat voor vista staat erop? heb je bv een ultimate of een premium zal een nummer van een home basic ook niet werken al betwijfel ik of een ander nummer zoiezo zal werken.
Vista verloopt toch ook na 30 dagen? dus zoveel documenten om te redden zou je niet hebben gok ik dus toch een schone installatie of een dualboot proberen.

ik heb stap 1 tot en met 6 gedaan en het is gelukt ik ben weer ff in mijn windows alleen stap 1 tot en met 4 op het volgende pagina lukt mij niet ....???? kan je mij die misshien ff beter uitleggen ??? alvast bedankt p.s als ik op prompt slmgr.vbs -rearm intoestst zegt die voor de aangevraagde bewerking zijn goge bevoegdheden vereist?!!?!?

Laatst bewerkt:
Hoi !

Check your mail !

Je moet rechtsklikken op de opdrachtprompt en kiezen voor als administrator uitvoeren.

Greetz,

Harry.

THANX!!!!!! HET IS GELUKT ...Jjij bent de meester !!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan