mijn windows start niet op elke keer komt er een blauw scherm. daarin stat dat er een probleem is op de harde schijf en dat ik anti virus programma en andere hulp programmas uit moet zetten en dan moet ik chdsk uitvoeren ofzow maar dat kan ik niet want windows start niet op ook niet in veilige modus hij gaat dan naar de load balk en dan komt dit bericht. dit is heel vervelend want ik moet nu nog een paar projecten maken voor school. ik heb nu onder andere de reparatie aan gezet met de windows xp schijf ik krijg zo'n scherm dan staat er druk enter om te installeren f3 om te sluit en r om te repareren mijn oom zei dat ik R moest drukken dit heb ik gedaan en me computer staat nu al iets van 20 uur aan klopt dit wel dat het zo lang duurt dat onderzoeken. mijn harde schijf is 152626 mb groot volgens de installatie en er staat zon witte blak onderin
daar staat
bezig met onderzoeken van schijf 152626 mb, 0 met id 0 met bus 0 <atapi>...
en de schijf is van een dell computer waar mijn computer al een keer is mee gereset.
daar staat
bezig met onderzoeken van schijf 152626 mb, 0 met id 0 met bus 0 <atapi>...
en de schijf is van een dell computer waar mijn computer al een keer is mee gereset.
Laatst bewerkt: