Elke dag als ik mijn computer opstart doet hij gewoon heel normaal.
Maar daarna als ik bevoorbeeld iets wil downloaden zegt hij gewoon: Er is niet genoeg schijfruimte. Ok ik verwijderde veel progamma's, maar ik heb er maar iets van 14
.
Dus ik probeerde the formatteren maar dat deed die ook weer niet. xD
En alle USB poorten doen het niet...
Dus ik heb een groot probleem, en ik wil de computer helemaal opnieuw, dus zonder enkele programma.. Maar als ik iets verwijder dan verwijdert hij het gewoon, maar er komt nog steeds geen plaats :shocked:.
En dus als iemand weet hoe ik mijn computer leeg kan maken, of de D schijf kan ruilen met de C schijf, omdat mijn C schijf is helemaal vol, en mijn D schijf dus niet.
Mijn computer Heeft een HP computer, en die doet heel erg raar
Als iemand me kan helpen graag!
(Maar AUB geen moeilijke uitleg een beetje makkelijk
:thumb:
(Oo en ik heb het nodig voor mijn werk dus het moet wel snel gemaakt worden
Alvast bedankt :3
Maar daarna als ik bevoorbeeld iets wil downloaden zegt hij gewoon: Er is niet genoeg schijfruimte. Ok ik verwijderde veel progamma's, maar ik heb er maar iets van 14

Dus ik probeerde the formatteren maar dat deed die ook weer niet. xD
En alle USB poorten doen het niet...
Dus ik heb een groot probleem, en ik wil de computer helemaal opnieuw, dus zonder enkele programma.. Maar als ik iets verwijder dan verwijdert hij het gewoon, maar er komt nog steeds geen plaats :shocked:.
En dus als iemand weet hoe ik mijn computer leeg kan maken, of de D schijf kan ruilen met de C schijf, omdat mijn C schijf is helemaal vol, en mijn D schijf dus niet.
Mijn computer Heeft een HP computer, en die doet heel erg raar

Als iemand me kan helpen graag!
(Maar AUB geen moeilijke uitleg een beetje makkelijk

(Oo en ik heb het nodig voor mijn werk dus het moet wel snel gemaakt worden

Alvast bedankt :3