Mijn Windows zeg dat ik geen echte exemplaar van Windows heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Hoi ik heb een probleemje
Vanaf een week of zo heb ik de nieuwste versie van Windows Live Messenger geinstalleerd maar na 2 of 3 dagen kan ik me niet meer in loggen hij zeg dat ik een fouten code heb,en zondag kreeg ik in eens een melding dat ik de dupe was van een softwarevervalsing en dat ik niet de echte Exemplaar van Windwos heb,en ik heb dat nieuw msn versie verwijderd,en hoe krijg ik dat weg met dat ik niet de echte exemplaar van windows heb

waar heb je je windows versie gekocht?
was hij geleverd bij de pc was dit een merk pc ?
EDIT: Ik had erover gelezen dat je windows niet legaal is. Koop een legale versie of gebruik een open source besturingsysteem zoals linux.

Laatst bewerkt:
*Nancy* zei:
Hoi ik heb een probleemje
Vanaf een week of zo heb ik de nieuwste versie van Windows Live Messenger geinstalleerd maar na 2 of 3 dagen kan ik me niet meer in loggen hij zeg dat ik een fouten code heb,en zondag kreeg ik in eens een melding dat ik de dupe was van een softwarevervalsing en dat ik niet de echte Exemplaar van Windwos heb,en ik heb dat nieuw msn versie verwijderd,en hoe krijg ik dat weg met dat ik niet de echte exemplaar van windows heb

Dat mogen we je hier niet vertellen(Huisregels)

BANDIT123 zei:
Dat mogen we je hier niet vertellen(Huisregels)
hoezo niet sorry hoor waarom noem jullie deze forum help mij,sorry ik vind het belachelijk:confused:

*Nancy* zei:
hoezo niet sorry hoor waarom noem jullie deze forum help mij,sorry ik vind het belachelijk:confused:

Hij heeft het over je melding van je illegale windows versie. Als wij je er bij helpen zijn wij ook fout bezig en dat is natuurlijk niet de bedoeling

// Robert G. ^^ zei:
Hij heeft het over je melding van je illegale windows versie. Als wij je er bij helpen zijn wij ook fout bezig en dat is natuurlijk niet de bedoeling
mijn windows is niet geldig is niet illegale

*Nancy* zei:
mijn windows is niet geldig is niet illegale
Als je de melding krijgt, betekend het dat je windows niet legaal is. Mocht je wel legaal aan de Windows gekomen zijn, dan kun je contact opnemen met Microsoft Nederland.
(Niet geldig = iligaal cdkey voor Windows)

PS, uit de huisregels:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Voor je Windows heb je een betaalde licentie nodig, het omzeilen van de melding is iligaal, daarom de opmerking van Bandit123.

heb ik ook gehad gewoon windows opnieuw instaleren klaar maar kheb nu legale gekocht ik werd er zat van dat gezeur als je programa`s instaleerd geeft die aan windowslogo test gezeur maarjah succes ik zou legale kopen of via microsoft site hem goed laten maken

ik zou nu geen windows kopen ik zou eerder even wachten tot vista uitkomt,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan