Mijn Wireless kan zich niet herstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yassinerror

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2015
Ik kan de laatste paar weken niet meer connecten met een wifi vanaf mijn laptop.
Heb Troubleshoot bekeken, en die geeft aan dat mijn Wireless Offline is.

Ik ben naar mijn Windows Mobility Center gegaan, maar helaas kan ik niet meer op Online aanklikken.

Hier is een screen van de Center : center.jpg

Help me zo snel mogelijk!!

Mvg Yassin

Heb jou aangeboden website gelezen.

Op mijn netwerkcentrum komen de WIFI Adapters voor, deze zijn allemaal ingeschakeld.

Naast deze Adapters staan rode kruisjes als icoon ( Not connected ). Misschien dat het ermee te maken heeft.

Nu nog steeds kan ik nog geen WIFI gebruiken vanaf mijn laptop.

Screen van mijn Adapter : In bijlage

Bijlagen

• Capture.PNG
    Capture.PNG
    7,4 KB · Weergaven: 13
Welkom op Helpmij.nl.:)

Rood kruisje, betekend enkel dat er geen verbinding is. Staat er ook bij "Not connected". (Niet verbonden) De groene rechtopstaande balkjes geven wel aan dat er een signaal wordt gezien.

Geen toetcombinatie op de laptop om WiFi weer aan te zetten? (Bijvoorbeeld FN+F5)

Laatst bewerkt:
Op F2 staat een wifi icoon, heb er opgeklikt maar er gebeurt helaas niks. Heb voor de zekerheid mijn laptop herstart en dat werkte ook niet.

Doe je F2 dan wel tegelijk met de FN toets?

En een rechter muisknopke, of what ever, adapter uitschakelen en opnieuw inschakelen. En al je andere apparaten werken wel, als je die hebt.

Laatst bewerkt:
En een rechter muisknopke, of what ever, adapter uitschakelen en opnieuw inschakelen. En al je andere apparaten werken wel, als je die hebt.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar het steeds herstarten van de Adapters is geen optie. Het blijft maar zeggen dat het niet kan connecten. Maar als ik naar Manage Wireless Networks klikt dan verschijnen er alle Wifi's die beschikbaar zijn.

Bedankt!

Bedank voor jullie hulp. Ik kan weer mijn wifi gebruiken vanaf mijn laptop. Dit komt niet door jullie, maar jullie hebben wel hulp gestoken die ik ga waarderen.

+3 Crash
+3 Manamana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan