Peter_1994
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 aug 2009
Zoals de titel zegt loopt mijn xbox360 regelmatig vast.
Dit is zowel in GTA IV en Battle Field Bad Company 2.
In mijn andere spellen is dit nog nooit gebeurt en ook niet op het Dashboard.
Eerst kon ik een hele avond spelen, maar na een paar uur liep hij vast(Beeld staat stil en er is geen geluid meer, hij doet verder ook niks meer).
Als ik dan weer wil gaan spelen moet ik hem herstarten.
Nadat ik hem heb geherstart loopt ie na een uur ongeveer weer vast.
Dit verhaal bevalt me niet helemaal.
Ik heb hem net amper een week en hij staat nu al vast te lopen!!
Verdere informatie:
Ik hou de ruimte koel en hij staat naast de TV in 1 kleine kamer ongeveer (5x3 m2) met versterker en laptop + beeldscherm en nog randapparatuur.
De versterker en laptop + beeldscherm enz staan aan de overkant van de xbox360 met TV.
Ik weet niet of dit een probleem kan veroorzaken maar ik vertel het toch eventjes.
Wat kan dit zijn?
Ik heb trouwens even gegoogled maar daar vond ik niet echt bepaald mijn antwoord wat dit zou kunnen oplossen.
Iemand zei dat hij de beeldscherminstellingen had verandert naar PAL50 en dat hij er geen last meer van had.
Het jammere hiervan is dat Battle Field Bad Company 2 op PAL60 alleen draait.
Dus dat valt al af
Alvast bedankt!!
Dit is zowel in GTA IV en Battle Field Bad Company 2.
In mijn andere spellen is dit nog nooit gebeurt en ook niet op het Dashboard.
Eerst kon ik een hele avond spelen, maar na een paar uur liep hij vast(Beeld staat stil en er is geen geluid meer, hij doet verder ook niks meer).
Als ik dan weer wil gaan spelen moet ik hem herstarten.
Nadat ik hem heb geherstart loopt ie na een uur ongeveer weer vast.
Dit verhaal bevalt me niet helemaal.
Ik heb hem net amper een week en hij staat nu al vast te lopen!!
Verdere informatie:
Ik hou de ruimte koel en hij staat naast de TV in 1 kleine kamer ongeveer (5x3 m2) met versterker en laptop + beeldscherm en nog randapparatuur.
De versterker en laptop + beeldscherm enz staan aan de overkant van de xbox360 met TV.
Ik weet niet of dit een probleem kan veroorzaken maar ik vertel het toch eventjes.
Wat kan dit zijn?
Ik heb trouwens even gegoogled maar daar vond ik niet echt bepaald mijn antwoord wat dit zou kunnen oplossen.
Iemand zei dat hij de beeldscherminstellingen had verandert naar PAL50 en dat hij er geen last meer van had.
Het jammere hiervan is dat Battle Field Bad Company 2 op PAL60 alleen draait.
Dus dat valt al af

Alvast bedankt!!